Kerja Tuhan siapa tahu?



Mencari Malam Lailatul Qdar :)



tadi jalan jam! sampai rumah dah pukul 12 tengah malam.. ermm ..10 mlm terakhir org sibuk shopping habiskan duit. Kesatuan manusia di jalanan...bazaar ramadhan kat penang ni mmg bole masuk book of records.

Tapi kompem tak boleh challenge istana sultan kelantan. Lautan manusia qiam bersama sultan! Kesatuan yg lebih indah menadah doa untuk Penguasa langit dan bumi!

Kompem nanti posting sana!! 


Kalau kita betul - betul mahukan sesuatu perkara itu, kita tidak akan mudah kecewa dan berhenti usaha dengan kegagalan yang pertama. Siapa tahu, masih ada harapan yang terbuka?

Kalau kita betul - betul sayangkan sesuatu perkara itu, kita pasti sanggup menempuhi segala susah,walau diri ibarat separuh mati menanggung lelah. Siapa tahu di hujung hari, ada rezeki yang menanti?


Nota masih bertimbun menanti untuk dibaca, otak pula makin suka merajuk sejak akhir - akhir ini, "Penat !" katanya, yang sudah dibaca belum tentu melekat di kepala

Moga - moga berpeluang beroleh doa di malam yang lebih baik dari seribu bulan. Doa diangkat dan dimakbul Tuhan. Ya Allah berikan kami semua kejayaan !

Kerja Tuhan siapa tahu?

Selamat Meencari Malam Lailatul Qdar :) 

=D byeee... *tutup fb *buka buku



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

13 Ogos 2012 pada 6:40 PG

nice sharing..dah nak abis dah bulan ramadhan nie..:(

13 Ogos 2012 pada 9:34 PG

InsyaAllah, sama2 kita mempertingkatkan amalan di hari2 akhir Ramdhan ni.. =)

13 Ogos 2012 pada 5:05 PTG

mencari keredhaan allah swt.. hermm... still lagi mencari keredhaannya.. insyallah...

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.