Cerita Cinta Saya ?


 
Mahu baca cerita cinta saya?
Ini cerita cinta saya. ^^

mataku terlirik senyuman mu
dan bila jelingan pertamamu
terpancar keikhlasan
di balik keayuanmu.
bagai mentari terangi siangku,
bagai rembulan suluhi malamku,
tika hadirmu dalam cerita cintaku.
berputik cintaku untuk dirimu,
saatku cerita isi hatiku,
kau balas kisah kasihku,
terima cinta ku.
kau hadiah tuk ku syukuri,
hiasi mahligai cintaku,
dan kini ku tahu hanya kau,
selalu kurindu.
kau hadir beriku bahagia,
kau beri cinta yang ku damba,
duhai kekasihku sudikah dirimu,
jadi permaisuriku.
oh tuhanku satukanlah,
hatiku dengan hatinya,
kerna hanya kepadamu,
tempat ku merayu.

pesanan cinta: Ini Lirik Lagu ya. Bukanlah cerita cinta saya pun. Hehe.

Tajuk Lagu: Cerita Cinta
Kumpulan: Elhamz. :)

‎"Dan Tuhan kamu berfirman: Berdoalah kamu kepadaKu nescaya Aku perkenankan doa permohonan kamu. Sesungguhnya orang-orang yang sombong takbur daripada beribadat dan berdoa kepadaKu, akan masuk Neraka Jahanam dalam keadaan hina." Al-Mu'min: ayat 60.

~Berdoalah, berdoalah, walau pada saat engkau tahu, engkau tidak punya apa-apa. Dan engkau sedar, kurangnya amalmu. Teruslah berdoa...~

Jangan pernah berhenti.
Cerita Cinta saya?
Nantikan nukilan akan datang~~ ^^


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.