Segmen : Mari berkenalan






klik banner ohsem tu dan join!
orang kata..tak kenal maka tak cinta.
bila dah kenal tak semestinya bercinta kan..
hik3..

Maka gua pun akurlah dengan prosedur yang ditetapkan oleh Cik Rien
Mula-mula buat online test.
iaitu kena jawab soalan bertubi-tubi dari cik Rien.




Cik Lynn atau nama panjang sikit Cik arabikha azlynn. Nama penuh tak boleh habaq pasai nanti hangpa mintak duit raya lebih. 

umur gua sekarang *sambil kedip-kedip mate.. Ce teka!
baru nak masuk 2+6 tahun hijrah.

orang mana? 
Nak alamat, sila roger gua. Keyword dia, Bandar Raya Metropolis jerantut , Pahang. 

perangai pelik yang ada yang orang tak tahu?
 rasanya dah tahu kot.. takda rahsia..
suka tafsir kepala otak sendiri.. err pelik tak?

Blogger kesukaaan?



kenangan tak dapat dilupakan masa tecik-tecik?

Suatu hari tu gua tu mabuk ke apa entah lepas buka puasa. Kira demamlah. Siap berlakon tenyeh-tenyeh minyak cap Kapak depan abi gua. Ceh! Ingat abi nak kesian.. Kata Abi, "Hang sakit ke apa ke semua itu bukan alasan. Solat tetap solat. Solat itu perintah Allah SWT. Sakit macam mana pun kena solat. Kalau tak boleh berdiri, duduk. Dah habis solat doa dekat Allah SWT banyak-banyak." Gua buat lembik lagi depan Abi gua.(malas betul Gua nak solat masa tu..masa tu gua baru darjah 1 ) arwah Abi Gua menggunakan strategi peluk lalu mendukung Gua ke tandas untuk ambil wudhuk.(malu weh!) Dan asbab peristiwa tersebut, Gua sudah pandai bersolat cara orang sakit di usia 9 tahun. Menarikkan? 


Al-fatihah Buat Abi .. 


bila start berbelog?

lama dah..lama dah... baru nak up balik .. dulu tak aktif pun.. Ogos 2010..


ce cite sikit pasal blog dan tujuan?

wadah blog ni bermula kerana minat...dan niat pada awalnya langsung tiada kena-mengena dengan da'wah...
mula2... gua suka catat apa yang berlaku dalam kehidupan gua sehari-hari...
then..
gua rasa nak cuba improve...
masukkan elemen2 yang baik agar dapat membina jiwa guaa....
dan naqibah gua cadangkan gua supaya gua manfaatkan blog gua ni
sebagai satu wadah, satu cabang untuk gua berda'wah...
dan gua pun mengorak langkah mencubanya... (skema seyh)...
-we rise from our mistakes-

just d/load that in yer mind...

ada apa dengan Blog Rien..

menarik sebab PINK! [ ^_^ senyum dalam emo..hehehee]


sekiang-


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

4 September 2012 pada 7:33 PTG

hehe slamat brkenalan and tq join.. al- fatihah untuk abi yer.. :)

4 September 2012 pada 8:50 PTG

Cantiknya nama. hehehe. Sep sikit orang pahang :')

26 September 2012 pada 3:22 PTG

Salam darling! Wah cantiknya blog ni! Dtg dari segmen sama. Nak saya follow anda? Jom join segmen ini!=)http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.