Saya TAK CEMBURU Tapi Saya sangat2 CEMBURU!









" Carilah PASANGAN hidupmu, yang mana jika engkau melihatnya ,
Engkau pasti akan TERINGAT pada ALLAH serta bercita-cita ke arah
memperbaiki IMANMU kepada ALLAH .


*******


Dari hati seorang muslimah..

Saya TAK CEMBURU melihat WANITA2 lain yang
lebih CANTIK banding diri Saya..

Tapi Saya sangat2 CEMBURU melihat WANITA2 lain yang
... lebih SOLEHAH berbanding diri saya..

Saya TAK CEMBURU melihat WANITA2 lain dapat
PAKWE yang HENSEM dan BERGAYA...

Tapi saya sangat2 CEMBURU melihat WANITA2 lain yang
dapat SUAMI yang SOLEH...

Ya ALLAH

Solehahkan Ku dan Seluruh KeturunanKu ..

Aku MALU sendiri, sekarang aku dalam PERUBAHAN..mengenal Penciptaku, mengenal agamaku, mengenal tujuan hidupku..aku kini sedang BERUSAHA, tetapi aku hanya mampu MENGAGUMIMU dari jauh dan itu CARAKU..aku lebih PERCAYA, LELAKI SOLEH adalah UNTUK WANITA YANG SOLEHAH.. 



Aamiin Ya Rabb.. 


p/s : Jadi , ta perlu kisah jika ada yang kata kamu SOMBONG , dan sebagainya. kerana ALLAH lebih tahu apa yang ADA dalam hatimu :):



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.