salam sayang malu-malu





Subhanallah.

aku menyintainya...

Subhanallah

aku menyayangi...

bukan saja2 sayang..

dan

bukan saja2 cinta..




ku tutup dan ku buka mata ku berkali-kali,

tidak cukup,

aku gosok mataku berkali-kali,

teruja aku,

uh. aku sudah di sini?



Alhamdulillah.

itu lah rahmat dari Allah,

tidak pernah aku berani untuk nafikan,

betapa semua itu atas kehendak dan kuasaNya Allah,

Ah. Siapa aku tanpa Allah?

pasti saja aku terkontang kanting tanpa bantuan Allah,

pasti saja jiwaku akan merana jika Allah tidak peduli akan ku.

Ahh. siapa saja aku?



Allahuakbar.

kini aku gembira sekali,

melihat apa yg ada di hadapanku,

melalui apa yg aku impi untuk aku lalui,

mendengar apa saja yang sering kali aku rindu utk aku dengari.

Oh. itu lah kerinduan yg dulu bersarang di hatiku,

kini sudah terlerai jua terbalas,

semuanya kerana besarnya kasih Allah,

pada aku hambaNya yg penuh dengan calitan dosa.



Allah,

betapa aku kini mahu khabarkan,

aku sangat gembira!

Syukur!

angin iskandariah in februari....


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.