PRU-13:Bendera Hina BN Alvin dan Vivian Minta Maaf.





Pasangan kontroversi di Malaysia, 10 minit yang lepas telah memohon maaf kepada penyokong-penyokong Barisan Nasional (BN) kerana memuatnaik gambar lucah yang disifatkan mereka boleh mempersenda dan menghina bendera BN. Gambar ini mendapat kritikan daripada ramai bloggers dan Facebookers malah CTS sendiri antara yang terawal mendedahkan perkara berkenaan.

Alvin Tan dan Vivian Lee
 baca sini

Hari ini juga, Ketua Pemuda BN, Khairy Jamaluddin dilaporkan oleh Utusan Malaysia, akan membuat laporan polis terhadap seorang wanita yang dikatakan telah mengambil gambar dirinya dalam keadaan tidak sopan dan hanya dilindungi oleh bendera BN. CTS berharap isu ini dapat diselesaikan dengan baik, dengan syarat, mereka melakukan semua itu kerana naif dan tidak didorong dan dipergunakan oleh pihak tertentu untuk memburukkan dan cuba menjatuhkan BN.

sumber

notakaki- Orang Cina dan India tak pernah takut tumbangkan MCA dan MIC bila hak mereka dizalimi dan pemimpin tidak berwibawa. Malah tak jadi masalah mengundi pemimpin bukan dari bangsa mereka, asalkan pemimpin dan parti itu bagus. Seperti mana Dr Mariah Mahmud, ahli Parlimen Kota Raja yg menang atas undi kaum India.
Tapi orang Melayu paling rasa serba salah nak 'tumbangkan' bangsa sendiri, walaupun muka kena tumbuk, tangan kena rantai, kaki kena potong (ok ini hiperbola, tapi sebenarnya tidaklah hiper sangat kerana memang berlaku). Atas simpati bangsa, kita biarkan saudara Melayu kita menindas saudara sendiri, malah bangsa lain.

25 tahun hidup di bawah kerajaan pilihan orang lain.Tahun ni saya nak pilih sendiri!

UBAH SEKARANG SELAMATKAN MALAYSIA.


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


1 comment

Tanpa Nama
5 April 2013 pada 9:53 PTG

Statement by philip nassimi of jacob & co
di house of parpukari blogspot

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.