KRONOLOGI KES SAIFUL -ANWAR : Lambatnya bapanya mengaku. Orang sudah lupa siapa Saiful.


Bangun pagi tadi,disajikan dengan berita seorang bapa mendedahkan anaknya telah bersekongkol dengan fitnah. Tidak pelik bila hal ini berlaku kerana pada akhir zaman, umat akan berperang dengan fitnah,pemikiran dan ideologi,senjata nuclear,senapang tidak lagi merbahaya.

Tidak hairanlah kenapa Surah alKahfi boleh menjadi perisai umat akhir zaman. Bukan setakat menghafal tersebut,tetapi MENGHAFAZ dan melarutkan diri dalam mesej yang Allah sampaikan melalui 4 kisah dengan pelbagai mesej


Bapa Saiful: Anak saya diperguna untuk jatuhkan Anwar

Bila Saiful Bukhari keluarkan kenyataan diliwat, kita kata dia dipergunakan, walaupun Saiful kata dia tidak dipaksa sesiapa.


Hari ini bila bapa Saiful tampil mengaku dgn penuh malu kes liwat Saiful adalah satu sandiwara bermotif politik, adalah pengakuan bapanya juga satu drama politik yg dibuat-buat?


Kita sedang hidup dlm sistem dajal, yg mati boleh dihidupkan. Fitnah melilau-lilau akhir zaman ini. Tapis dgn Al Kahfi; yg berpegang pada Quran akan berjaya.

Lepas ni mesti ada pengikut UMNO yang cakap Anwar bayar ayah Saiful Bukhari.
Ini semua salah Anwar.!

Mudahnya hidup sekarang ini. Fitnah, serang, maki hamun, malukan secara umum di khalayak ramai, heret keluarga bersama, maki hamun dan serang mereka. Kemudian bawakan dalil dari ayat al Quran dan hadis tentang kebaikan memaafkan dan akhir sekali sebut, 'Nabi SAW pun maafkan umatnya sendiri.' Matlamat menghalalkan cara, fitnah, serang dan maki hamun. Tahniah orang Malaysia, kalian sungguh beradab.

Lambatnya bapanya mengaku. Orang sudah lupa siapa Saiful.

Kronologi kes Saiful - Anwar

Dunia Akhir zaman,
Penuh dengan fitnah, 
Bacalah Al-Kahfi, moga kita terpelihara.

"Bangkai Dinosour, tak leh tutup dengan daun pisang"

notakaki- teringat  'Anakku Sazali' errr..


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


5 comments

Tanpa Nama
10 Mac 2013 pada 1:31 PG

orang sibuk dengan hal Lahad Datu. ayah dia sibuk keluarkan cerita baru dekat sini. macam-macam hal

10 Mac 2013 pada 1:56 PG

Ape la nk jadi..Hanya Allah swt yg Maha mengetahui..

Tanpa Nama
10 Mac 2013 pada 2:49 PG

Cik lynn dah study ke siapa pak cik azlan mohd lazim ni. Dulu org anwar juga yg kata dia macam macam. Sekarang ni bila dia dah berpihak ke anwar semua yg mengata dia dulu dah percaya dia pula. Tetiba satu hari nanti dia buat u turn lagi sekali mana nak sorok muka. Jangan percaya sangat mainan politik ni. Harap cik lynn kaji dulu ya siapa pakcik ni sebenarnya.

10 Mac 2013 pada 11:28 PG

@Tanpa NamaAllah saja yang maha mengetahui.

10 Mac 2013 pada 12:09 PTG

nak pru ni mcm2 cite kuar la

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.