kenapa Blog Guwa Lambat loading?



Loading.....
Loading................
Loaaadingggg...........

Perasaan sedih dah mula dah. Haha. Warm up lah kononnya. Supaya the day itself tak rasa sedih sangat.
Okay siapa yang terbaca post ini tolong lah bagitahu apa yang tak kena dengan blog guwa  ni.nak kata banyak widget tak jugak.oh haa! dah mamai fikir punya fikir. sis M syukran jiddan sebab selalu amik berat pasal blog lynn ni. sayang SIS lillahfillah.



Guwa nak tulis panjang-panjang tapi macam malas? huuu.Oh ha ni dah guwa perinsekerinkan! sekarang guwa amatlah memerlukan kasih sayang lu semua untuk melihat-lihat sambil ngorat-ngorat blog guwa ni. takpe guwa izinkan Alamak nak kene babai dah,Okay babai. mintak maap kalau ade salah pape.

:) jumpe lagi okay? klik untuk tumbesaran yo..babai Wassalam! :)

maghrib dah! cepat tutup laptop.







Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


9 comments

26 September 2012 pada 9:08 PTG

Saya pun ada problem yg sama. Mngkin blog aku tu byk image format GIF & link kat homepage > 150

26 September 2012 pada 9:22 PTG

@Raimi Syazwan ♌¹³ blog saya berat jugak.

26 September 2012 pada 10:05 PTG

Selalu saya buka blog awak baca entry..tak lambat loading pun. padahal saya buka banyak tab dalam satu masa...ke saya tak perasaan dia loading. hehe. :)

26 September 2012 pada 10:12 PTG

@Nurul Aini maceh aini.. lega sedikit hati ni.. alhamdulillah.. terima kasih singgah.. :)

26 September 2012 pada 10:36 PTG

nak loading cepat, kurang kan widget..widget awak pun masih banyak lagi.. salah satu sebab berat sebab terlalu banyak widget.. try tgk loading blog saya. saya tak letak widget banyak..

27 September 2012 pada 1:16 PG

Oh.. ni ke maksud dia berat?
bagi aku normal je blog kau ni takdelah lmbt pun,
kalau ad yg lmbt tu maybe sebab gadget banner tu lah kot.. kan byk tu ;D

Blog aku pun ad org ckp lmbt loading juga, puas dok pk kenapa lmbt loading..

27 September 2012 pada 1:52 PG

sekarang pun ngah loading, bukan sebab blog ni, tapi sebab wifi ciput ciput. alaa, nak terjah entry yang laen gak , alaaaa

27 September 2012 pada 8:58 PTG

widget banyak sangat lha

28 September 2012 pada 2:20 PTG

tak lambat lah!OK je..

Blog akak yang saya selalu terjah,,NO PROB!

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.