rahsia kecil seorang hamba,,,


Dan sesungguhnya kepada Tuhanmu lah kesudahannya (segala sesuatu)....Dan sesungguhnya DIA lah yang menjadikan orang tertawa dan menangis.
[An-Najm; 42-43]

Alhamdulillah..........


Hari ni dia akan balik gopeng. ana pula akan move on ke kedah..besok... huh. kalau dia bukan sesiapa, kalau dia hanya sekadar kawan biasa, mesti ana tak rasa macam ni. dia..istimewa.. padahal dia di kay el..ana di penang...memang kami berjauhan...ttp bila seorang di gopeng ..seorang di kedah...rasa mcm ada yg tak kena...pula... perasaan memang susah nak di ungkapkan...

Allah memang menciptakan hati ini mudah berbolak-balik. Sebagaimana keimanan yang tiba naik tetibe turun, hati ini juga boleh naik ke tempat "terpuji" dan boleh secepat kilat jatuh ke lembah "kehinaan".
Wallahu a'lam.
Tuhan...susahnya nak menjaga HATI ni.....

Begitu hina hamba-Mu ini ya Allah sehingga hati ini begitu bebas berkeliaran mendurhakai perintah-Mu......Ya Allah, Maha Pembolak-balik hati, tetapkan selalu hati ini dalam kebenaran. Lindungi selalu dengan petunjuk dan cahaya-Mu. Ampuni kesalahan2 kami, kelalaian2 kami, dan tergelincirnya hati kami....aamiin.

Di kesempatan ini ana nak ucapkan...Selamat Hari Raya Aidil Adha, jom kita sama-sama hayatilah erti korban dan pengorbanan yang sebenar....Semoga korban kali ini membawa sejuta erti untuk kita semua.. Amin...

p/s-awak, jaga diri baik2. semoga awak happy bersama keluarga di sana =)


♥

Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.