jgn biar luka itu terus berdarah!



apakah yang menjadikan hati ini terus membatu membiarkan luka itu terus berdarah… sungguhpun telah banyak peluru yang menembusi tubuh yang lemah itu… hurm… sungguh angkuh dan sombongnya kita!!!
terus-menerus menyokong mereka… kita makan sampai perut kita penuh dengan makanan yahudi… tak pernah pon terlintas di fikiran bahawa mereka sedang mahanan lapar dan dahaga… apa lagi yang hendak kita lakukan? support yahudi? sayang muslim? mana satu yang akan kita pilih? dah pasti kita kata kita sayang muslim… persoalannya sejauh manakah kasih sayang yang kita semaikan dalam jiwa kita ini?
everyday!!! everyday they kill muslim… shot by shot!!! peluru tu siapa yang tolong bayar? orang Islam sendiri yang bayar… STOP THAT NOW!!!! because they are crying now…..
Dimanakah kasih sayang? dimanakah cinta pada saudara kita? dimanakah hati dan akal fikiran kita? renungkanlah… kalau keluarga terdekat kita yang ditembak… bagaimanakah perasaan kita? begitulah situasi yang mereka sedang hadapi…
Ya Allah… berikanlah kami hidayahMu… Engkau tunjukkanlah kami jalan kebenaran…
Peluru yang menembusi kepala mereka itu bukanlah kerana bencinya Allah pada mereka… tapi kerana hendak melihat… bagaimanakah Islam pada hari ini…
sahabat!!! hati-hatilah ketika anda sedang ketawa… Allah Maha Melihat… luka yang berdarah itu akan menjadi saksi kekejaman!!!


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.