~Awak Terima Kasih ea........~


Assalamu'alaikum,,,

Bismillah....Ya Allah.. Jika saya bkn pemilik tulang rusuknya jgn biarkan saya merindukan kehadirannya.
Kikislah pesonanya dr pelupuk mata saya & jauhkanlah dia dari relung hati saya..
Gantilah Damba, Cinta & Kerinduan yg bersemayam di dada ini dgn kasih dari dan hanya pada-MU. Yang tulus, murni, & tolonglah saya agar dpt mengasihinya sbg Sahabat..





ya rabb...
begitu lemahnya diri ini...


awak..
terima kasih sebab sudi jadi sahabat sy
terima kasih sebab sudi layan kerenah sy
terima kasih sebab selalu menemani sy
terima kasih sebab awk selalu ada untuk sy

awk..
masa cepat berlalu kan.
awk da jadi sahabat sy selama ini..
da byk cerita sy kongsi dengan awk
bile sy sedih,awk dtg tenangkan sy
awk comfortkan sy
bile sy kecewa.,awk selalu ada di samping sy
smpai kadang-kadang sy rase malu dengan awk
sy malu nangis depan awk
sy malu sebab selalu susahkan awk
ok fine...awak..
saia teruk kan....saia ta baek kan....
Owes buat diri awak tertekan....:(
saia sedey taw awak.....
biar aja mereka menilai apa...
Cukup ALLaH yang Maha Mengetahui...


terima kasih kt kawan2 awak....
dorang memang caring sal awak...
tambahan pula dia kan awak....

saya x kan? betul ta?
awak remove saia....saya sakit sgt...
sampai 4 x kan awak....tp saia senyum je...
saia approve juge....sambil senyum.....ikhlas awak..!
Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)".
QS. Al Baqarah (2) : 120

awk..
kadang-kadang sy takot nk kehilangan awk
tapi sy sedar awk perlukan kebahagiaan awk sendiri
yng penting,awk kawan sy selamanya
awak selalu kata nak tgok sy bahagia
sekarang pon sy sgt bahagia
sebab adenya kawan macam awk.

awak,
kadang-kadang sy suke cari gadoh ngn awak
selalu salahkan awak
dan kadang-kadang awk rase  saia sgt SINIS
tapi awak tetap layan sy
tapi kan awak
apa yang telah kita lalui
membuatkan persahabatan kita bertambah indah

awak,
saya nk awk tahu yang sy sayangkan awk.
saya nak awak sentiase bahagia dgn dia
doa sy sentiase mengiringi awk..


terima kasih awak!!

I cAn Not bE perFecT...
"la tahzan innAlloha ma'ana"





Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.