Hadiah dari EQBALZACK dan Kad Raya Dari YUYU!


alhamdulillah masih hidup di ramadhan kali ni.. 

andai ini ramadhan yang terakhir sape2 yang lynn pernah buat salah silap terkasar bahasa tu.. nak mintak ampun dan maaf lah.. lynn insan biasa.. selalu buat salah silap setiap hari.. dlm sedar ataupun tidak.. huhuhu.. sedey plak.. klu nak ikutkan.. hari-hari nak gi mintak maaf kat org.. even klu tersenggol bahu pun.. 

nak mintak maaf gak.. 

alhamdulillah jugak kewangan lynn setakat ni dalam keadaan ok.. klu tibe2 ngidam nak beli gule-gule tu masih mampu nak beli lagi.. cuma sejak setahun ni klu balek ke campus dr cuti takde poket money kene kasik.. huhuhu.. sedey btol.. kalau tak dulu 2-3 ratus gak arwah abi hulurkan.. tp kali ni sbb sumber kewangan family pun tak berapa bagus.. dan duit ptptn lynn termasuk duit sendiri pun ade lg.. so kene berjimat cermat lah gune..

 alhamdulillah 

...pakai baju keperluan diri semua ada.. setakat ni belum mengidam pape mende yg tak mampu nak beli.. syukur dengan apa yg ade skg ni.. dengan apa yang dikasik.. dengan apa yang dioleh.. tak perlu nak mintak-mintak.. mintak kat diri sendirik jek.. tak perlu nak mengharap.. harap kat diri sendirik jek.. mmg sesngguhnya alhamdulillah lynn masih boleh mengucapkan alhamdulillah atas kurniaanNya selama ni..

amanah..

setiap hari tugas dan amanah perlu dilakukan.. tugas sebagai seorang hamba Allah, tugas sebagai seorang anak perempuan.. tugas sebagai seorang pelajar, tugas seorang kawan.. tugas sebagai salah seorang rakyat malaysia dan tugas dan amanah kepada diri sendiri jugak perlu dilaksanakan.. tugasan demi tugasan setiap hari memerlukan perhatian yang lebih.. tugasan terbesar sbg student perlu diberi priority.. 

semoga lynn diberikan kekuatan dlm menjalankan tugasan ini.. andai lynn kecundang dlm menjalankan tugas ni.. dtglah bantuan dr mana2 arah.. sokonglah ana.. moga lynn tak leka dalam perjalanan ini.. dalam menunaikan janji pada diri sendiri..

hari ini..
apa yang lynn buat harini? lepas tak tido sehari.. menunaikan amanah yang itu.. sampai terjadinya my heart doesn't goes along with my brain.. haha.. paham ke? tak paham sudah.. biar lynn jek yg paham.. lepas presentation.. qada tido.. lepas bgn tu terasa reincarnation plak.. segala kebengangan dan ketensenan hilang.. tp mula jd blur kejap.. huh.. daya ingatan semakin teruk day by day.. eh jap.. aaa betulla nama masih saya ingat lagik.. aha kejap ana ...lynn.... saya.. hehehe takpakan...


tetibe perasaan gembira melimpah ruah hingga ke ladang gandum.. nak tahu kenapa....


terima dah hadiah dari EQ.. mula-mula ingatkan dapat pencil case saje..alhamdulillah..
dapat macam-macam...dapat kad hari raya dari EQ siap dengan button badges lagi.. aiwah
syukran jiddan!



-klik pic untuk tumbesaran-

syukran .. ^_^





encik posmen hantar depan rumah pagi tadi..




 seriyes kiut giler kanggaroo pencil case!
syukran!

secondly..

tengah seronok dok hupdated entry... adik passed satu sampul putih.. okeh! kad raya lagi...

alhamdulillah...gembira plus2..semyum sampai telinga.. buat cik YUYU.... terima kasih! saya dah dapat kad raya awak!



cantik sangat kad raya dari YUYU..ada duit raya lagik.. terima kasih..! berapa duit raya yuyu bagi... okeh rahsia.. huhuhu... jom terjah belog yuyu..... klik sini

-SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN-


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


8 comments

11 Ogos 2012 5:49 PTG

wah dpt kad raya...

11 Ogos 2012 5:53 PTG

saya suka..saya suka..hehe

11 Ogos 2012 6:50 PTG

Macam macam awk dapat eh ?:)) Yana satu apa pun tak dapat lagi , bahahaha;)) Maklum laa tak pemes mcm awk:)

11 Ogos 2012 7:46 PTG

tahniah... ^_^

11 Ogos 2012 9:51 PTG

Assalamualaikum,
Alhamdulillah dah sampai. Abg eq beli masa kat Brisbane hari tu. Terima kasih juga sebab sudi join GA abg eq..
Selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya aidilfitri...

-abg eqbalzack-

11 Ogos 2012 10:01 PTG

tahniah...dpt hadiah best..:)

11 Ogos 2012 10:10 PTG

tahniah ! ^^

12 Ogos 2012 4:07 PG

wahh, rezki ramadhan ^^

*sy pun tgh tggu button badges, huh...

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.