Doa Nabi Sulaiman as




kalaulah..

kalaulah....

kalau lah buku catatan amal tu kita bleh tengok
agak-agak berapa lah muaddal kita dpat selama umur 20 an ni.
lulus ke tak?
student just kalau nak lulus,
muaddal kena 60 ke ats.
baru bleh naik tahun

akhirat klau nak lulus?
kena lah ada amal
dan amal tu adalah buah keimanan.

anyway,rahmat Allah mengatasi segalanya.
nak dpt rahmat Allah,
fighting to do all what he ♥
and run away from what he don't love.

(ok.broken english ==")

cantik sgt doa Nabi Sulaiman as, ada dlm quran,surah an naml ayat 19

"Wahai Tuhanku,ilhamkan daku supaya tetap bersyukur akn nikmatMu yang engkau kurniakan kepadaku,dan kepada kedua ibu bapaku, dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai,dan masukkanlah daku,dgn limpah rahmatMu dlm kumpulan hamba2Mu yang soleh.."

ok.jom lah buat tbaik utk Ramadhan

*arwah abi never sleep after subuh, he will sit in front of tv,watch TV9, rncgn muqaddimah and waiting for dhuha.
i'll try to be like him U_U / :)

okebai


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


2 comments

6 Ogos 2012 12:35 PTG

nice sharing dear..^^

6 November 2012 10:37 PTG

inshallah dgn bersyukur kita akan mendapat ketenangan hati

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.