Sebab musabab kenapa Rosmah Mansur duduk antara Chong Wei dan Mew Choo!



ini diantara sebab  kenapa beliau duduk antara Chong Wei dan Mew Choo!

dah jelas letak objek antara mempelai bagus untuk fengshui.. 

OBJEK? ok faing! :D

any chinese can elaborate this?



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


17 comments

19 November 2012 1:23 PTG

hehe..hari tu bila saya baca, geli hati pun ada..ada ke patut objek. hehe..

19 November 2012 2:01 PTG

hehehe.. lawak sebagai perli tu... tak muhasabah betul rosmah dok tga2 sibuk je

19 November 2012 2:08 PTG

RUPA2NYA..HAHAHA

19 November 2012 2:13 PTG

objek??? aiyooooo... hahaha

19 November 2012 2:23 PTG

ada plak kata mcm tu..pelik2

19 November 2012 2:59 PTG

la.. objek rupanya.. baru tau.. kui kui kui haha

19 November 2012 3:01 PTG

Hihi... hahaha.... kan dah kakak nak gelak sikit pun dah tak boleh terpaksa gelak besar dibuatnya Lin.

19 November 2012 3:19 PTG

@mrpingu :) itulah keadaan sebenar.

19 November 2012 3:19 PTG

@Kakzakie :D trol..

19 November 2012 3:40 PTG

pelik jugak.. kenapa la dia beria2 ada kat tgh2 tu.. chong wei kahwin dengan siapa sebenarnya?? konpius2... hehehe

p/s : awk.. awak buat apa kat parit buntar tu? kampung awak ke?? wah.. kampung saya kat parit buntar.. kat sg bogak..

19 November 2012 4:03 PTG

@boni kacak awak..awak macam mana tau saya ada kat pbuntar? konpius2..

p/s- saya ziarah mak angkat saya kat tanjung piandang batu 10. :)

19 November 2012 4:08 PTG

obe troll rosmah ke chong wei ni..hahaha..

19 November 2012 4:36 PTG

laka laka la :D
ehh najib dekat mana pulak :o ?

19 November 2012 6:39 PTG

HIHIHIHI
objek pulakk ;D

Tanpa Nama
22 November 2012 1:18 PG

@Dear KHYnajib sembahyang sunat taubat mase tu

Tanpa Nama
22 November 2012 4:09 PG

objek pelik

29 November 2012 3:35 PTG

begitu rupanya.....

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.