(39:73)




Pernah tak ke rumah orang
dan dberi layanan
yang high class punye?
Masa kita nak masuk rumah tu,
kita dialu-alukan dengan cukup baik dan dismbut oleh semua ahli rumah.
"sila-sila masuk,jangan malu-malu..buat mcm rumah sendiri"

bahagia dan senang hati kita,kan?

dan

cuba bayangkan diakhirat kelak
penjaga-penjaga syurga mengalu-alukan kita
"salam sejahtera kpd kamu,berbahagialah kamu,maka silalah masuk ke dlam syurga ini dan tinggal kekal di dalamnya..."
(39:73)

Allah. Allah. Subhanallah.
Hanya exclusive untuk orang yang bertaqwa.

Ittaqullah.

Masya Allah.
orang bertaqwa dan org yg buat baik, duduk bawah pohon yang teduh
dan ada mata air kat tepi
Subhanallah.
lepas tu..
ada pulak buah-buahan yang disukai.

(Mursalat:41-44)

Mereka yang syahid di medan perang dah ada tempat di sana..

kita?



Jom sahabat-sahabat, baca doa ni sentiasa 

dah tak tahu nak cakap apa, 
dan tak nak cakap perkara sia-sia
daripada diam, 
baik doakan saudara kita sentiasa.

Allah..
T.T
klik sini 




Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


1 comment

19 November 2012 8:42 PG

sentap cik lin kata takmau cakap benda sia2 tu
bagus jugak la untuk nasehat

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.