Jawapan Ustaz Azhar Idrus tentang soalan "Salah ke nak doakan kehancuran untuk tentera Israel?


Salah ke nak doakan kehancuran untuk "syaitan-syaitan yang dikenali" kerana kezalimannya?

Kalau salah atau berdosa, saya harus tarik semula doa itu.




Alhamdulillah..ustaz dah pun jawab.


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


8 comments

21 November 2012 9:11 PG

owh baca tajuk tak habis tadi
ingatkan doakan kat kerajaan pemerintah malaysia la ni

21 November 2012 9:13 PG

lebih kurang ;)

21 November 2012 9:20 PG

dah jadi tabiat sally doa lepas waktu solat...huhuhu...laknat la mereka yg kejam ni ! Allahuakbar!

21 November 2012 10:20 PG

boleh ke???igt ke tak boleh,sbb pernah debat dengan member pasal hal ni...dia minta kuarkan hadis yg mengatakan boleh doakan mcm nie..diam seribu bahasa lah....

21 November 2012 10:51 PG

soalan yg bagus

21 November 2012 12:49 PTG

Tq for this info awk ;)

21 November 2012 6:45 PTG

oh saya pun ingatkan tak boleh. terima kasih di atas pencerahan ini ^^

21 November 2012 8:49 PTG

sedangkan kita boleh membunuh mereka2 yang ingin menghapuskan orang Islam, inikan pula berdoa?

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.