Penjelasan Ustaz Azhar Idrus tentang gambar keluarga tersebar makan mcD.







"Ini di Johor bukan Kota Baru, ambe xmakan di mcD tp bersebelahan dengan mcD, kawan dari JB yang belikan aiskrim tu untuk anak. Gelas air kopi tu diisi dengan air nescafe yg dibeli olih rakan dr kedai sebelah. Isteri tak makan apa2 pun."

ini kata Dr MAZA



ok Good! Looks like the plan is working.



'Free Burgers' 

# SAVE GAZA #

jelesnya tak dapat makan free burger!

baca dgn nada sarkastik!


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


21 comments

19 November 2012 5:22 PTG

pelik dgn manusia yg sibuk nak sebar cerita macam2..

19 November 2012 5:29 PTG

yg ustaz azhar tuu, nmpak mcm kfc, xnmpak mcm mcd pun O.o

19 November 2012 5:46 PTG

salam..
Beratur panjang tu..erm..

19 November 2012 5:49 PTG

@TiranaAduka waalaikumussalam TA.. syukran sebab singgah.. :)

beratur panjang rugi kalau tak dapat bege free. ishh..

19 November 2012 6:12 PTG

demi burger free...... depa sanggup beratur camtu......

19 November 2012 6:14 PTG

Tak kuasa nk makan MC D...hmmmm.mmg dah lama boikot Mc D ni..

19 November 2012 6:31 PTG

alaaa....tak pergi pun utk makan burger free...saya orang malaysia,xsarapan dengan burger...

19 November 2012 6:37 PTG

PJGGNYE BERATUR ;)

19 November 2012 6:40 PTG

Mungkin dia oraang nak save duit untuk breakfast, maklumlah tidak semua orang berkemampuan mengenepikan dorongan barangan/perkara percuma ini????

19 November 2012 6:50 PTG

Amat besar kebencian di sisi Allah bahwa kamu mengatakan apa-apa yang tidak kamu kerjakan. (61:3).

Lu cakap mesti serupa bikin. ;)

Byk ayat dlm al-quran yg bertanya, adakah kamu tidak berfikir? Disini keperluan berfikir itu sgt2 dituntut oleh Islam.

19 November 2012 8:03 PTG

nescafe pun yahudi punye...hehehe

19 November 2012 10:03 PTG

demi saudara2 kita di Palestin... saya akan bertekad utk boikot segala produk mereka.... awak doakan agar diteguhkan pendirian saya ni ye...

19 November 2012 11:01 PTG

Susah jugak jd org femes ni ek!

19 November 2012 11:45 PTG

Burger pun lahap diorang nie. Aduiiii pelik sungguh manusia. makin kita larang makin buat.

20 November 2012 12:42 PG

Sama-sama boikot barangan Palestin, sama-sama doa untuk Gaza, sama-sama bantu apa yang kita mampu. :)

20 November 2012 8:22 PG

salam pagi selasa yg cerah
Ingin bertanyakan khabar di pagi ini pada si pp merah.


*gambr mto triumph bath tua ada dlm post .blog baru ta.sila la godok2 blog ta tu( ta tutup muka dgn bantal bucuk)

20 November 2012 12:45 PTG

MCD mmg sedap, tak mee sedap lagi sedap! hehe...

20 November 2012 1:01 PTG

MAMPU X MENAHAN DIRI NAK MAKAN MCD NI..HUHUHU

20 November 2012 3:48 PTG

Pehhhh ramai gile baratur nk mkn burger free pye pasal...tahap kesedaran masyarakt msh rendah.

Kurang membaca, atau mendengar ceramah, tak paham atau memang xfeel langsung.

23 November 2012 4:06 PTG

Tak semua orang bersependapat, jika mereka tidak mampu menahan diri mereka dari melakukan apa yang dicadangkan (spt boikot McD)tak perlulah kita memperlekehkan mereka, cuma kita berdoa agar suatu hari nnt trbuka hati mereka untuk turut serta menyokong perjuangan saudara Islam di bumi Gaza dengan memboikot barangan yahudi.

2 Mei 2013 1:58 PTG

kesian kat manager MCD..merudum jualan..

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.