Oh ha hari ini saya dapat dua hadiah Giveway!




Apekahh kabar?aku sehat sehat je. Yeah hari ini kelas sampai pukul 1.00 pm! Tak sampai pukul 5.00pm seperti biasa. Hari Rabu memang separuh hari! Kalau nak tahu, depan aku sekarang lecture note tapi aku gagal memberikan tumpuan kepadanya kerana tangan gatal pi tekan fb and blog ini.

Oh ha hari ini saya dapat dua hadiah Giveway.

first impression dapat hadiah giveway dari Segmen Ayu : saya Blogger Dari... no 8 tuh!

jom terjah blog AYU dari PERLIS .!

alhamdulillah... cantik frame dan keychain tu.. terima kasih ayu.. Luv so much!




secondly.. DARI SABAH


kERONGSANG MUTIARA memang cantik! 


dapat 4 sekaligus! senyum sampai telinga~


hadiah giveway dari SUSY COLLECTIONS


hadiah saguhati..tapi memang TERBAIKLAH! syukur ALHAMDULILLAH..


macam-macam ada kat sini. tak percaya? klik sini










Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


6 comments

12 September 2012 pada 4:49 PG

sngt cantik..congratz

12 September 2012 pada 8:53 PG

wahh siap ada entry..hehe..tahniah dear bertuah namanya tu..hehe

12 September 2012 pada 9:11 PG

tahniah ~

12 September 2012 pada 10:36 PG

congrats! tak pernah berjaya mn2 contest =(

12 September 2012 pada 11:46 PG

@Iam Yanty insya allah yanty ..ada rezeki pasti ada kan.. :)

13 September 2012 pada 1:05 PTG

terima kasih dear..join akk punye contest..nnti join lagi ye..hehe ;)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.