susah tak pakai tudung?




Ada seorang budak tanya, susah tak pakai tudung? Aku macam sengih jer. Aku cakap dah biasa dah pakai since baby lagi.>.<

Tanya pasal agama dorang pula. Dalam 2/3 orang aku tanya, dua orang tak ada agama. Ahh, sesuatu yang asing gila dalam hidup aku...Yang seorang itu Catholic pergi church tapi dalam 3 kali setahun. Apakah?

Yang tak ada agama itu cakap, dia percaya ada Tuhan. Tuhan itu ada. Tapi dia macam kata dia bukan jenis yang mencari kebenaran, apa yang dia tahu Tuhan itu ada. Aku macam nak terus cakap, carilahh carilaahh.Islam agama sebenar. Tapi tak boleh terus mengejut cakap macam itu kan?Aku macam cakap. Ohh.u should findd.

Nanti lain kali jumpa, kalau ada rezeki hasutlah sedikit-sedikit. Harap-harap ada keberanian and kekuatan. Amin . =)

Ouh pagi tadi semangat buat Problem Based Learning. Terima kasih kepada Sarah. jasamu dikenang. Lepas ini, terima kasih kepada Amir pula.

Have fun everybody dan diri sendiri. Hidup ini memanglah ada naik turun.


Kalau ada jalan gembira, buat apa pilih jalan sedih. ;)



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

12 September 2012 pada 2:06 PG

Betul tu..buat apa nak sedih2,cari kegembiran yg ada dimana2pun.

12 September 2012 pada 4:56 PG

ada org mcm ni..zieya sniri pnh jumpa..yg plg jijik rasa.. dia ni indian tau..bila smbng ngn kita..dok sebut ALLAH..bila smbng ngn omputih..sebut jesus la..mcm nk buh penampaq...

12 September 2012 pada 9:23 PG

pakai tudung?SENANG JEEE :)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.