AES: Saya tidak puas hati disaman



saya tak suka AES.

notakaki- mujurlah saya muslimah rempit beretika.

okbai.



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


13 comments

4 Disember 2012 4:21 PTG

saya pun sama tak suka AES.. mujurlah saya pemandu beretika.. XD

4 Disember 2012 4:33 PTG

sebab apa anda tak suka AES?

4 Disember 2012 4:34 PTG

siapa yang suka kalo kena saman??heheeh

4 Disember 2012 4:51 PTG

kita pun tak suke!!

4 Disember 2012 5:15 PTG

semua orang tak suka...:p

4 Disember 2012 5:32 PTG

kalau tak salah tak kena saman :D , kalau tak curi tak kena potong tangan :D

4 Disember 2012 6:11 PTG

AES ni laju je snap kan...
Nasib AJ ni jenis nek kenderaan awam je...

4 Disember 2012 7:00 PTG

kena kaji balik AES ni.tak sesuai utk org yg xreti bwk slow mcm i nih.naik basikal la pasni :p

4 Disember 2012 7:05 PTG

Majoriti smua xsuka!!!!

4 Disember 2012 9:50 PTG

ramai marah dengan AES ni tau.

4 Disember 2012 11:54 PTG

rasanya memang rata2 tak suka agaknya

5 Disember 2012 12:03 PG

A= Aku
E= Elak
s= Saman :)

5 Disember 2012 2:25 PTG

Bsepah da AES kat Malaysia ni...huhu...waspada je la...

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.