Gedik sangat ke perempuan Melayu ni?


Sambil Senyum dan baca.


gambar ihsan fb

kikikikiki
jangan sentap okey.....



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


26 comments

13 Oktober 2012 7:53 PTG

Fuhh! Dasatnya depa...

13 Oktober 2012 8:02 PTG

@Si Matatajam kak m sebab tu lah depa boleh angkat senapang. :)

13 Oktober 2012 8:04 PTG

macam tuan blog kata ---> sambil senyum dan baca :)

13 Oktober 2012 8:11 PTG

@miss
ye betul.. dalam senyuman itu ada makna yg tersimpan ye dak?

13 Oktober 2012 8:27 PTG

salam
tong gas kosong pun akak tak mampu angkat hehe

13 Oktober 2012 8:32 PTG

@Kamsiah Yusoff waalaikumussalam...saya pun kak tak mampu rasa,termotivasi sekejap tgk semangat depa ni.

13 Oktober 2012 8:45 PTG

power la diorg tuh..

13 Oktober 2012 8:47 PTG

@Ena's Palace semangat dorang tinggi.

13 Oktober 2012 9:16 PTG

dorg kat sana memg tabah dan kuat... kalo sy yg angkat ne mau terkeluar segala warna hijau..hikhik

13 Oktober 2012 9:27 PTG

@◕ Kawaii D Y S H A ◕ kiikikiki :P

13 Oktober 2012 9:42 PTG

Superb. hehe.

13 Oktober 2012 10:17 PTG

heheh..gelak bila cakap suruh hempuk ngan tong gas..maybe ade jugak yg gedik..macam aritu, justin bieber mai mesia, boleh tau la mana gadis yg gedik.

13 Oktober 2012 11:44 PTG

wow pmpuan arab bole tahan kuatnye msti da timbul muscle

14 Oktober 2012 2:12 PG

kesiann . kite kt sni daa trbiase dgn kmwhn yg ade kan akk ? :')

14 Oktober 2012 2:25 PG

This is what's happening to our community/Ummah. I guess, we need a trigger for them to realize that.

14 Oktober 2012 9:29 PG

wow..kuatnye..haha
#baca kat sini untuk widget top komentator tu.. LINK

14 Oktober 2012 3:45 PTG

@♥ Miss A ♥ betul dear.. sedih sangat .

14 Oktober 2012 3:45 PTG

@Ym.Bundle thanks tuto tu menjadi.. :)

14 Oktober 2012 4:00 PTG

hebat.. dididik utk menjadi manusia yg kuat..
yelah, kita kat sini sikit2 nak menangis.. lembik.. hehe saya la tu =)

14 Oktober 2012 4:01 PTG

hahaha.. itu satu realiti.. ^_^

14 Oktober 2012 4:02 PTG

mak aiiii berat tu... miss z pun kalau nak angkat mesti berdua dgn mak..kalau tak jgn harap..kalau tong kosong xpa juga angkat sorang

14 Oktober 2012 4:07 PTG

@baby comel JOM JADI KUAT! kikiki

14 Oktober 2012 4:08 PTG

@cci yup.. mereka -mereka ini memang ada sifat juang yg tinggi.

14 Oktober 2012 4:08 PTG

@MISS Z BERCELOTEH tak pernah angkat pun tong gas. lepas ni nak cuba angkat. :)

14 Oktober 2012 4:15 PTG

mujur gua lelaki kacak..ehh? :p

14 Oktober 2012 4:18 PTG

@Mk Syahireheh! alhamdulillah untunglah kan.. :)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.