Bukan salah gangnam Style ataupun Budak ini.


Sedih melihat anak-anak kecil diasuh dengan asuhan sebegini..

Gangnam style cuba diadaptasi oleh pelbagai lapisan masyarakat..
Manusia masih kabur dalam memilih baja untuk menyuburkan jiwa~

Mungkin ada yang bukan Islam. Namun bagi kita yang muslim, apakah pilihan kita bila mana hati didatangi rasa kesunyian atau kekosongan? Pilihan itu yang akan menjadi darah daging kita..



-Allah bagi untuk kita memilih-



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


6 comments

7 Oktober 2012 8:05 PG

MACAM2 MENDE DA .. YG FEMES SIKIT .. MULA LAH TERIKUT WALOPUN TAW MENDE TU SALAH N XMOLEK ..

7 Oktober 2012 9:04 PG

salam , nice entry :)
salah parents or budak2 ni ? hurmmm....sndiri fikir la , bila ALLAH membri kita pilihan untuk memilih , x bererti kita perlu membelakangi landasan islam sebagai panduan hidup....

7 Oktober 2012 4:54 PTG

budak kecik ni x bersalah mak pak dia yang bersalah haih mak pak dia syok sendiri

7 Oktober 2012 6:21 PTG

Alahai tu lah kan? kecil2 dh gangnam style besar2 nnti mcm mana wAllahualam ;D

7 Oktober 2012 9:19 PTG

kadang tu rasa melampau lah gangnam style nih.

takde pekdah.

8 Oktober 2012 2:42 PG

Tak ada feadehnya gangnam style ni merosak minda budak budak ada la.. Satu lagi apa yang seronok sangat lagu gangnam tu pun saya tak tahu??

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.