Subhanallah kemalangan di kijal.




Enam maut selepas sebuah kereta bertembung dengan bas ekspress di Kijal dekat Kemaman.

Dalam kejadian jam 3:50 pagi tadi, dua orang lagi parah.

Kereta Perodua Viva yang dinaiki lapan individu itu dipercayai menghala ke Kuantan.

Ketika tiba di di hadapan Sekolah Meraga, Beris, kereta berkenaan bertembung dengan bas ekspress yang tidak berpenumpang.

Enam mangsa maut di tempat kejadian

Pemandu bas terbabit tak mengalami kecederaan.

Setakat ini, identiti mangsa belum dikenalpasti.

Sebarang maklumat terkini akan dimaklumkan dari semasa ke semasa.

AL-FATIHAH.





Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


12 comments

10 Oktober 2012 8:20 PTG

Ya Allah, tu area MM selalu lalu time nak balik kampung.. dDekat2 jer tu ngan kampung.. Sedihnya..

10 Oktober 2012 9:11 PTG

innalillah, tahziah pada keluarga mangsa

10 Oktober 2012 9:15 PTG

Tengok jugak berita nie tadi . Al fatihah untuk semua mangsa .

10 Oktober 2012 9:30 PTG

YA ALLAH .. TERUKNYE ..

10 Oktober 2012 9:45 PTG

Al Fatihah untuk seluruh ahli keluarga mangsa yang terlibat... Bila ajal tiba...tak lewat dan tak cepat walau sedetik...ALLAHUROBBI...!

10 Oktober 2012 9:50 PTG

Al-fatihah
teruknya kemalangan itu..td tengok kat berita..tahziah pada keluarga mangsa

10 Oktober 2012 9:54 PTG

Al-Fatihah, tahziah pada keluarga mangsa

10 Oktober 2012 11:49 PTG

Takziah dan al-Fatihah

11 Oktober 2012 1:56 PG

byk bawa bersabar pd keluarga yg kehilangan org tersyg

11 Oktober 2012 11:20 PG

innalillah.. takziah buat keluarga mereka...

11 Oktober 2012 11:21 PG

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

13 Oktober 2012 4:26 PG

al-fatihah...

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.