jawapan Ustaz Azhar Idrus tentang Tutti Frutti.


Mesti ramaikan yg suke makan Tutti Frutti.Tapi adakah anda tahu Hukum Makan Tutti Frutti? Dibawah ini ialah jawapan Ustaz Azhar Idrus tentang Tutti Frutti.




klik  untuk tumbesaran!


*iksh pedih mate.. kol bape dah nih? dah.. kene tido nih.. sok sekolah.. ermm.. 
ya Allah berikanlah aku kekuatan.. gambate!
sayang korang fillah lillah billah
Mohon like header saya..kat SINI ... dan sahabat-sahabat yang lain kat SITU syukran jiddan!


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


16 comments

16 Julai 2012 1:28 PG

xprnah mkn n x prnah tau pn ape tu.. cume tau itu name makanan.. percaye x? =)

16 Julai 2012 1:33 PG

Akak pun pernah baca tentang TF ni.. Sebab tu akak tak berani nak makan...

16 Julai 2012 1:43 PG

saya suka jugak mkn tutti frutti ni tp tak selalu lah.

16 Julai 2012 2:56 PG

MM memang tak pernah makan tutti frutti ni coz tak pernah nampak logo halal kat mana2 cawangan tutti frutti ni.. Tu yang buat ragu2 sikit tu.. Huhu..

16 Julai 2012 4:47 PG

owh ok . .
thanks 4 the info ye awak ^_^

16 Julai 2012 7:27 PG

tak pernah makan benda nih

16 Julai 2012 8:40 PG

hoo seb bek mmg tk bape suke bnd alah tu hehhehe

16 Julai 2012 9:04 PG

saya pernah makan es krem ni skali..masa tu nak try lah..tapi tak mo dah makan..sbb memg sedap..tapi mahal... tak puas..huhu

16 Julai 2012 9:28 PG

pernah teringin makan.. tapi ada jer halangan yg Allah sempadankan.. Alhamdulilah tak pernah termakan lagi.. syukru sgt

16 Julai 2012 11:03 PG

betul ka ?baru rasa sekali..tp setahu saya pengasas tf nie student malaysia..yang belajar di luar negara..org melayu kita kot..betul ke tak info saya dapat nie?

16 Julai 2012 2:18 PTG

baru baca komen ustaz idrus semalam.. hmm faveret sebenarnya.. tutti frutti tu..

16 Julai 2012 5:17 PTG

blum pnah mkn:)

16 Julai 2012 6:33 PTG

mahal la..hehehe pnh mkn cikit jer..

16 Julai 2012 6:34 PTG

sedap!

16 Julai 2012 8:56 PTG

ada benda yg takhalal ke..huhu..

17 Julai 2012 8:04 PG

thanks for sharing.. hehe..

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.