VIDEO:Bagaimana BN Akan Menang Pilihanraya Akan Datang?



Kaedah BN memenangi Pilihanraya

Kalau saya menteri atau bekas menteri BN, saya da mula survey harga jet peribadi.. Waktu sekarang adalah waktu untuk bertaubat, mohon maaf dgn keluarga-keluarga yg pernah dianiaya sepanjang memegang kuasa. Kalau ditakdirkan PRU13 PR menang, masing-masing akan dibicarakan dan akhirnya disumbat dalam penjara, atau, er, hukuman mati? Ui takut seh! 50 tahun punya zaman digali semula di mahkamah!

1. Memali
2. Kampung Berembang
3. ISA
4. Teoh Beng Hock, Aminurrasyid,
5. Demonstran yg dipukul

and the list goes on...


Rekod menteri kewangan terburuk dalam sejarah negara.



Negara dalam keadaan bahaya. Bahagian kawasan di Sabah ditawan oleh tentera bersenjata dari Filipina. Tetapi kerajaan Malaysia masih tidur lena dan sibuk dengan persembahan sana sini. Buta mata atau buta perut? Begitu mudah dan murahnya harga nyawa dan keselamatan rakyat Malaysia di mata pemimpin BN/UMNO.

Maka, tidak hairan berapa ramai pemimpin yang gagah, tetapi ditewaskan oleh wanita idamannya, atau isteri kesayangannya. Betapa banyak reputasi pemimpin dirosakkan disebabkan isteri mereka, sehingga rakyat membenci seseorang pemimpin kerana gelagat isterinya. Dalam negara tertentu, karenah wanita yang memakai gelaran ‘first lady’ boleh menghancurkan kerjaya dan masa depan politik seorang pemimpin negara.

notakaki- Manusia berterusan buat masalah, kemudian serah pada Tuhan untuk selesaikannya. Pandai sungguh. Dengan Tuhan pun kita tidak berlaku 'adil, kemudian kita bising kenapa keadilan tiada di dunia.


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


4 comments

23 Februari 2013 pada 7:42 PTG

Kelakarla video pertama tuh!

23 Februari 2013 pada 9:35 PTG

demi Allah, mngalir air mata tgk mkcik tu pesan kt ank dia mcm tu. ksiannyeee... wallahualam..

23 Februari 2013 pada 11:59 PTG

Tak sabar pulak nak mengundi ni.. PRU 13 cepatlah sikit! hehe

Tanpa Nama
24 Februari 2013 pada 12:01 PTG

pencacai。。

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.