Mimpi Sidek Dick di jemput melawat Neraka lalu jumpa Mat Sabu.




dashyat 13 betul punya mimpi.

tanya pada diri sama ada kita ini bersifat membantu, atau mencelakan diri orang lain.
Moga di beri hidayah!


notakaki- Jom do'a agar Allah matikan kita sebelum fitnah menimpa  :)



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


14 comments

1 Disember 2012 7:43 PTG

Kenapa dijemput dan nak melawat bagai pulak, habaq la masuk terus..:P

1 Disember 2012 7:56 PTG

astaghfirullahalazim.. ada jugak org mcmni..hmm memg dasyat la mimpi dia

1 Disember 2012 8:07 PTG

ishh3

1 Disember 2012 8:37 PTG

alahai.. cam x gamak bila baca bahagian tersebut.. huhuh.. moga kita dijauhkan dr fitnah dan memfitnah..

1 Disember 2012 8:51 PTG

mimpi x bleh blah..x sape kat muka bumi nih yang boleh mimpi syurga atau neraka..nk bohong pada-pada aaa..

1 Disember 2012 10:46 PTG

ni citer betul ke tipu ni, dasatnye kalo fitnah

Universiti Thailand kalahkan Universiti Malaysia

2 Disember 2012 12:34 PG

mimpi tu sendiri nampak noh bohonngnye dan boleh jadi fitnah..adehh..

elok masuk terus dari mimpi datang lawat je..kehkehkeh..

2 Disember 2012 1:47 PTG

Ishk2 macam2 la dunia skang ni...

Tanpa Nama
3 Disember 2012 1:44 PTG

Ada jugak makhluk Allah yg bangang cam Sidek ni... mimpi tu kdg2 mainan tidur @ syaitan... jgn sbb mimpi bahlul camtu atau perasaan benci kita sebarkan fitnah... takut tak tertanggung akibatnya nanti... bertaubatlah wahai Sidek....

4 Disember 2012 1:17 PTG

Patut bila dah mimpi melawat neraka kita jadi makin nak taubat, makin nak dekatkan diri denganNya, tapi tengok fb dia xde pun ciri2 nak dekatkan diri dengan taubat..

7 Disember 2012 5:46 PTG

Tak ade manusia yang tak buat silap. :)

7 Disember 2012 6:24 PTG

Errrkkkk....

aduhai..ni apa taraf punya mamat nih..siap dijemput keneraka lagik..

hanizali
1 Februari 2014 1:08 PG

ishhh..ishhh..ni syaitan mana pulak yg dah bawak mamat ni menjengok neraka eeekkk..

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.