Video- Sambutan hari jadik Sultan Pahang di UK!


Selamat hari lahir Sultan Pahang walaupun saya bukan orang Pahang.





Panas hati tengok babak tuang wain dekat gelas..

Jangan lepas ni keluar ayat-ayat skrip mcm artis-artis sudahla.

"Eh, ai tak minum pun mabuk-mabuk ni. Ai cuma lepak-lepak just having fun"

pedih rasa hati..rakyat hidup ikat perut, dorang sesedap rasa menghabiskan harta rakyat..

memang akan kutuntut satu-satu dekat akhirat!!

notakaki- ummi orang pahang .arwah abi orang penang.
okbai.


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


7 comments

29 November 2012 12:50 PG

geleng kepala tengok..ermmm

29 November 2012 1:10 PG

Astaghfirullah.....t

29 November 2012 1:31 PG

walaupun tak setuju dengan majlis ini tetapi sultan tetap perlu dihormati. Memang geleng kepala tgk mjlis itu

29 November 2012 7:37 PG

Seronoknya jadi Sultan Pahang....

29 November 2012 8:09 PG

facepalm tengok sultan sorang ni
hilang rasa hormat

29 November 2012 2:25 PTG

@Mohd Lokman Bin Ramli

maknanya, orang yang buat kemungkaran tetap kena hormat gak ke atas nama pemimpin..tu ke maksudnya..atau aku yang salah tafsir

7 Disember 2012 4:44 PTG

memang mengecewakan, tapi rasanya benda memang "well known" pun...

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.