Seluruh Dunia Marah Melihat Foto ini!



Gambar dibawah banyak beredar di Blog atau Forum-forum Pecinta Haiwan. Kita bisa Melihat betapa Biadabnya seorang Manusia Terhadap Makhluk yang lemah.



Orang ini Mengikatkan rantai motor pada leher seekor anjing Lalu menyeretnya, ini merupakan perbuatan kumpulan anti haiwan di cina kabarnya di bandar guangzhou, kumpulan ini dinamakan "tidak berperikemanusiaan"-dalam bahasa harfiah dan pengambilaan imej di Fuzhou, sebuah forum dari kumpulan fotografi, mengenakan seragam menunggang motosikal, mngikatkan rantai pada belakang motor, dan besi hujung rantai ditetapkan pada leher anjing, dan menyeretnya dalam kelajuan 50km/jam dan anjing itu terlihat meringis kesakitan. dan beberapa orang mengatakan ketika diseret anjing itu berteriak, melolong, dan menangis. tapi itu tidak membuat pengendara biadab itu melambat, malah mempercepatkan kelajuan motor. foto2 dibawah memperlihatkan keadaan anjing yang diseret tadi, terlihat sangat cedera parah. 




Hargailah semua makhluk disekitar kita,Kita dan mereka juga diciptakan oleh Pencipta yang sama.



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


5 comments

1 Disember 2012 4:02 PG

salam si pipi merah.
Hati kering..atau ada agenda di sebalik foto tu diambil..

1 Disember 2012 4:04 PG

@TiranaAduka waalaikumussalam TA.ada motif mungkin? wallahualam.. :)

1 Disember 2012 9:11 PG

kesian anjing tuh . :( org yg takde perasaan je sanggup buad gtoo . mcm org kat gamba tuh . . -_-"

2 Disember 2012 2:38 PG

kejam kejam kejam. geramnye tengok.

4 Disember 2012 1:22 PTG

Orang yang xsuka binatang memang macam tu kot..xde rasa kesian..

Selalu time makan kat luar (kedai), aku perati ada yang marah siap sepak/campak kucing yang nak mintak makan..xkisah la kucing tu cantik ke kurap ke, tapi dia cuma mintak je..kalau xnak bagi, xyah la nak sepak bagai..cukup la halau je kucing tu..hampeh punya manusia..

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.