Saiz kasut anda berapa?



Saiz kasut saya 7, Umi saiz 3, awak mungkin 5,6 atau 10
jadi, mana boleh kita nak bandingkan kasut kita dengan orang lain.
saya selesa dengan kasut saya,
awak mungkin bila pakai kasut saya, awak rasa ketat, atau mungkin longgar.
atau mungkin keras,

so, setiap orang adalah berbeza.
contoh:
bagi saya, nasi lemak tu biasa-biasa je (sebab dah biasa jumpe)
tapi bagi orang lain, "fuyyo!Nasi lemak kott".
kesimpulannya, kita bukan orang lain, dan orang lain bukan kita :)

Ambil yang baik, buang yang buruk ~

Beri mereka ruang untuk berkenalan, beri mereka ruang untuk menilai, beri mereka ruang untuk memahami, beri mereka ruang untuk mengetahui dan yang penting beri mereka ruang seluas-luasnya untuk melihat betapa indah dan banyaknya jalan yang boleh mereka pilih. Jangan sempitkan hanya kepada satu ruang dan pemikiran.
Saya juga pernah jadi seperti mereka. Kadangkala letih, kadangkala pening dan sera
but. Bungkam. Namun saya tetap memilih sekalipun bukan didatangi dgn love n care tetapi dgn realiti sebenar perjuangan dan perubahan yang dicari dan dinanti.
U didnt harm anyone. U did great. U love n u care....but u also shud know... Tak semua org tahu apa yg kamu pernah tahu, tak semua org mahu apa yg kamu pernah mahu dan tak semua org suka apa yg kamu pernah suka...
Amar makruf nahi mungkar adalah tuntutan semua! Peace!!!
ya Allah permudahkanlah jangan Kau susahkan. Amin.

 Babai. Take care! ^_^


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

28 September 2012 7:23 PTG

KASUT KITE SAIZ 38 .. HAHA ..

29 September 2012 2:54 PG

Betul juga tu ;D
Apa yg ketat kt kita mungkin selesa bagi org lain so kena lah prasangka benda yg baik utk semua org kan? ^^

Tak ingat la saiz kasut hehe

13 Disember 2012 2:11 PTG

Adakah saiz jadi faktor pertimbangan anda? OMG sedia membantu. Lawat I AM GORGEOUS

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.