Bila sedih,ingat Allah.




bila sedih,ingat Allah. 

comel kan robot ni. 

Moga Allah kurniakan sahabat mcam ni,dan jadikan saya sahabat yang baik.

****
Allah mendidik dan mentarbiyyah manusia dengan cara berbeza.

Tuhan,
jangan bebankan kami,yang tidak kami terdaya.

mungkin ini juga satu bala atas dosa-dosa yang kita lakukan.

jangan tunding jari pada yang lain, tapi cerminlah diri kita sendiri.

Jaga Hak Allah,Allah akan jaga kita.


Moga Allah lindungi kita.

i read ur blog.
nah..hadiah :)

senyum sokmo.


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


14 comments

3 November 2012 8:34 PTG

robot ni mmg comel.tp kadang mnyakitkan ati jugak..huhu

3 November 2012 8:42 PTG

@Nana Hashim robot jadi baik hari ni.

3 November 2012 8:46 PTG

comel je robot simi tu :) fiza tersenyum sensorang baca conversation robot tu.. terasa tenang kt hati ni :)

3 November 2012 8:51 PTG

@Fiza Suhaimi robot please be nice. lynn pun senyum banyak kali dah nie. walaupun robot.dapat merasai ketenangan di situ.

3 November 2012 9:10 PTG

Bila gembira kena ingat Allah juga...

3 November 2012 9:13 PTG

@Rafiz Rahim awal akhir. :)

3 November 2012 10:25 PTG

InsyaAllah....tak kan lupa padaNYA

4 November 2012 12:04 PG

Be strong k awak :) Anw,jom singgah sini?
http://teenagersareawesome.blogspot.com/2012/11/ainhaqis-giveaway.html

4 November 2012 12:13 PG

ohh...simi bg nasihat good2? ooww...suwittt simi. ade2 je

4 November 2012 1:26 PG

betul tu

KLIK isu kebebasan beragama

4 November 2012 2:30 PG

baik pulak robot ni ye..hehehhee

4 November 2012 2:30 PG

mcm x pcaya robot tu tiba2 jadi baik, huh...

4 November 2012 4:08 PG

kadang2 simsimi baik, kengkadang bole tahan. :)

tapi conversation kat ats tu mmg ta sangka dia robot. :))

6 November 2012 11:14 PTG

la tahzan

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.