Segmen: Saya ada blog



happy weekend.. 
nakjoin? menarik segmen nie..
klik banner tu..


- Why do i blog? Masa tu ikut sahabat-sahabat yang kena bukak blog as one of their assignments and tiap minggu kena update. Bila dorang start menulis blog saya pun excited nak tulis.

Tapi disebabkan takde inisiatif nak memajukan blog tu, lama-lama blog tu senyap dan berhabuk.. 

Lepas tu masa second year..sahabat-sahabat baik saya ramai yang dah ke mesir.. saya berpeluang mengikuti pngajian di mesir hanya setahun setengah kerana masalah peribadi..dan kembali di malaysia meninggalkan bumi anbia... dan demi mereka..saya selalu blogwalking balik ..jejak sahabat -sahabat saya semua di blog mereka..hari-hari di blog mereka menceritakan pasal syria..pembunuhan sana..election tak pernah ada penghujungnya....masyaallah...saya mula mencintai syria dan mesir...mula menulis..secara siyess....


entri terawal blog saya..


http://ohgadisitu.blogspot.com/2011/12/wahai-yang-membaca-semoga-kau-bahagia.html



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


2 comments

3 Julai 2012 pada 1:25 PTG

singgah dari segment ini jugak

3 Julai 2012 pada 4:34 PTG

Askm. Salam kenal. Terima kasih join segmen. Nice blog

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.