Ayat Cinta Lelaki..'MAHAL' kan dirimu duhai wanita!




Untuk renungan bersama..



 



Muslimah SEJATI adalah muslimah yang ada HARGA DIRI,
Cintanya tidak boleh dijual beli,
kerana ianya istimewa buat yang bergelar SUAMI..

nota kaki :jom..sama2 kita menjadi wanita yang mahal..jangan biarkan diri mudah didekati lelaki..Jadikan cinta kita eksklusif hanya buat yang HALAL..InsyaAllah


.. ^_^
benci lelaki..?? klik untuk lihat 
ini jawapannya..



LELAKI NAK CARI AWEK


ø Tak kisah laa dia freehair atau bertudung.
ø Pakai seksi dan ketat satu kelebihan.
ø Nak yang kulit putih jer , muka cantik tu paling dia nak.
ø Tak kisah dia perangai macamana pon. Notty lagi dia suka.
ø Boleh keluar rumah anytime , anywhere.
ø Nak yang boleh dipegang-pegang.
ø Ada DARA ke takde ke tu belakang cerita. Kalau tiada DARA , tu satu peluang baik.


LELAKI NAK CARI ISTERI.

ø Nak yang ALIM dan menutup aurat tu WAJIB !
ø Hormat orang tua.
ø Nak yang pandai dekat dapur. Rajin masak².
ø Tak kisah cantik ke tak janji sejuk je mata memandang.
ø Nak cari yang pandai jaga maruah ! Tak boleh ada lelaki lain sentuh.
ø Cari yang pandai jaga diri. Tak curang bila dia kerja
ø Nak gadis yang masih SUCI..


So, faham² Lah Ya.. Hati² Yer Wahai Wanita².. Jangan Terjerat Dengan Ayat Cinta Lelaki.. Dan Jagalah sikapmu,hatimu dan akhlakmu..

'MAHAL' kan dirimu duhai wanita!






Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


2 comments

26 Jun 2012 7:32 PG

renungan bersama, harga diri wanita tidak bisa diganti..^_^

26 Jun 2012 11:09 PG

Hm , betul3:)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.