Video Youtube: 4273 Dislike Nabil dan Salih Yaacob kutuk Pakatan Rakyat





Biarkan itu hak mereka berdua.

Saya suka Bangkang Dari Longkang ini, walaupun saya tak bersetuju dgn idea yg mereka sampaikan. Penyokong PR boleh buat video sarkastik utk UMNO dan BN, takkan penyokong UMNO tak boleh buat? Ini petanda kebebasan bersuara di Malaysia semakin difahami dan diterima

Pemimpin kena dengar dan teliti apa yg mereka kata walaupun tak suka. 
ini adalah menifestasi rakyat.



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


8 comments

26 Februari 2013 9:20 PTG

ok..aku dah sumbangkan dislike..

26 Februari 2013 9:22 PTG

@Ym.Bundleoh ha! dislikes adalah rahsia :D

26 Februari 2013 11:19 PTG

wah cepat betul.. sebab tengok pagi tadi baru berape ratus je dislike... ni dah 4000 lebih da.. haha...Ape nak buat. Ni bukan terlajak kata.. memang sengaja dilajakkan... terima la akibat.

27 Februari 2013 12:04 PG

klau betul2 x puas hati, bunuh je lah dua ekor monyet ni......islam menghalalkan darah mereka yg menghina parti politik yg mulia.....lulzy.....

27 Februari 2013 9:49 PG

Speechless....kontroversi la lps ni

jalak
28 Februari 2013 11:08 PG

Kebebasan bersuara yg di perjuangkan oleh org org pr selama ini telah dilaksanakan. Jangan mudah terasa pula ya....

Tanpa Nama
1 Mac 2013 12:46 PTG

Tak taulah parti politik yg mana mulia..Allah maha mengetahui sape yg mulia..free politician..x tgk pun video nie..malas nak memeningkan kepala pasal politik..baik fikir pasal anak2 dan keluarga sendiri peace yawww

Tanpa Nama
19 Mac 2013 11:41 PG

Bukan tak boleh nak bangkang nak longkag nak kangkang tapi ianya tak sesuai dengan kedudukan mereka sebagai artis.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.