Rozita Che Wan & Zain Saidin :Kami Akan Bernikah Julai Ini


kami akan bernikah.

Kuala Lumpur: Pelakon jelita, Rozita Che Wan, 42, akhirnya membuka ‘mulut’ mengenai perancangan untuk berkahwin dengan buah hatinya, pelakon muda, Zain Saidin, 29, malah mengakui sudah memilih hujung Julai ini untuk bersatu.

“Insya-Allah kami akan bernikah, jika tiada halangan pada bulan berkenaan,” kata Rozita ketika dihubungi, semalam.

Dia juga memilih untuk tidak mengikat tali pertunangan terlebih dahulu kerana menganggapnya tidak perlu memandangkan mereka sudah mengenali hati budi masing-masing.

Rozita atau lebih dikenali sebagai Che Ta mengakui kisah cintanya dengan jejaka wajah Pan Asia itu bukan rahsia lagi, lalu mereka sepakat dan bersedia menamatkan kontroversi cinta yang selama ini hangat diperkatakan menerusi media dan peminat.

Setelah sekian lama bertepuk-tampar (dan dilihat Zain Saidin macam bertepuk sebelah tangan), akhirnya pasangan ini membuat keputusan untuk mengakhiri zaman solo mereka. Dengan ini terjawablah teka-teki peminat samaada Rozita Che Wan dan Zain Saidin benar-benar bercinta ataupun tidak.

Rozita Che Wan melalui Harian Metro hari ini melaporkan pasangan ini bakal bernikah sekitar Julai 2013 nanti.

“InsyaAllah kami akan bernikah, jika tiada sebarang halangan pada bulan berkenaan,” ujar Rozita Che Wan yang turut memilih untuk tidak bertunang kerana menganggap ianya tidak perlu.

“Hubungan kami selama ini memang tiada masalah. Kami sudah lama mengenali satu sama lain dan dia juga rapat dengan anak dan ibu saya,” tambah Rozita Che Wan lagi.

Akhirnya insyaAllah bulan Julai nanti terjawablah akhirnya tanda tanya siapa suami Rozita Che Wan. Tahniah untuk Zain Saidin kerana berjaya memikat Rozita Che Wan yang digilai ramai. U’r The Man dude!


notakaki- suka tengok Cik Ta cakap bahasa utagha.
 Jodoh itu rahsia Allah. Moga sampai syurga .


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


2 comments

26 Februari 2013 1:40 PTG

tu diaa.. kawin juga akhirnya dua org ni..

26 Februari 2013 1:53 PTG

kawin jugak , harap berkekalan la

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.