Hari Isnin macam hari Ahad



1st time jalan2 kat taman .. sekitar penang... hari isnin so ramai org ingatkan ahad je.... jogging.. deting... coupling.. strolling.. pikniking.. jumping.. dan sewaktu dengannya.. kami pun walking lah.. mengelilingi tasik besar tu sambil melihat kerajinan org memberi makan ikan dan melihat kure-kure kecik..

mcm-macam  pesen org ana tgk sane.. ade yg melayan perasaan sorang-sorang. ade yang menulis samting dalam diari.. cari ilham agaknyer.. ade yg beli kfc pastuh bentang tikar makan tak ajak ana. ade beberape awek-aweks duduk sebaris atas bangku sambil minum air .. ade couple yg berbincang.. pasal relationship derang agaknyer.. ade family yg bawak anak-anak cucu cicit berderet.. ade sekumpulan jejaka yg berjalan-jalan sambil usha awek.. tak pernah tgk pompuan agaknyer..

setelah penat berjalan kami pun duduk minum2 air kotak sambil layan citer poyo Fatin, Solehah dan Asma yg tak sudah2.. hampir zohor baru bertolak keluar dr situ.. banyak perkataan baru menambah kamus bahasa dan cite lucu dpt ari ni.... lepas jalan-jalan mengeluarkan peluh.. gelak-gelak..alhamdulilah masih ingat kewajipan.. lepas solat ..dan dah penat jalan.. penat gelak.. lalu lunch kat port biaser iaitu restoren pelita.. ..sblm ana dihantar balek ke umah....

Alhamdulillah..happy sungguh derang ni cam tak dek masalah je.. well tak seme org show their inside out..

masya allah.. ngantuk ya ampunnn.. mcm telan pil tido sepapan.... ahh nape ngantuk lg nih? nak tido tp ade mende nak kene hantar esok..kelas pepagi besok.. mamai lak nanti g kelas..  dah tuh jek kot nak tuleh.. nak sambung wat tugasan plak..

asar dah masuk~

ala ila liqa'











Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

2 Julai 2012 5:46 PTG

betul tu tak semestinya semua aktiviti santai hanya dilakukan pada hari ahad.. hari2 lain pun boleh jugak kannn ;)

2 Julai 2012 6:04 PTG

kalau missha jalan-jalan, suka tengok perangai orang sekeliling. macam-macam ..hehe :)

2 Julai 2012 6:21 PTG

ulya dulu suka bg makan kura2 jugak , kat tasik usm >.<

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.