Ambidexterity...ape ni.?.ape ni..?






Ambidexterity...ape ni.?.ape ni..? 

apekah maksud perkataan tersebut?
maksudnya org yg bleh guna both appendages dia dgn ok, maksud sy even find work pon bleh jgk eg menulis, menjahit dan seumpamanya. bleh tgk sini lecturer kat depan sy sempat updated belog sambil fb..
sy tak paham apa  yg disampaikan... *saya akui IQ saya cukup rendah... ;)


saya mendpt inspirasi masa tgk cite new heart.cite korea menurut cite tu(tak influence sgt oke) utk jd surgeon yg berkualiti dan power, kita kena power guna our both hands! erm nk jd jgk mcm tu...
tapi malas kan... :P


saya seorang left-handed agak bersyukur sbnrnya sbb at least saya terbiasa jgk guna tgn kanan saya terutamanya masa nk makan :)) at least membantu la jgk nk jd ambidexterity(agak poyo)!!
kat sini ada cara2 nk jd ambidexterity!!



erm tak poyo ke impian nk jd surgeon?? ada la sket poyonya kan? but hey impian pon kena ada jgk, takkan forever nk jd resident doctor kot!! dan sy tak berhajat nk bukak klinik, sbb saya tak suka bisnes2 ni, makan gaji lg best rasanya!!! :D


tp saya tak laaa berhajat nk jd cardio-surgeon ke hape, general surgery pon kire boleh idup jgk ni. senang sket!


agak poyo post ni, tp tu laaa kan  meluahkan hasrat hati je!! :P

baeklah... saya tengah verangan je....  jd surgeon dalam cite tu... :)


p/s:doakan kejayaan bersama, dunia...terutamanya akhirat!!

jaga diri ..jaga hati ye...jaga amal sama.. 


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.