Boycott : McDonald Akan Beri 200,000 Burger Secara Percuma Isnin Ini.



McDonald Akan Beri 200,000 Burger Secara Percuma Isnin Ini




PETALING JAYA: McDonald Malaysia akan memberikan 200,000 buger 'Egg McMufin'secara percuma Isnin ini.
Dikenali sebaga 'McDonald Breakfast Day',semua cawangannya seluruh negara akan memberikan burger 'Egg McMufin' secara percuma kepada 1,000 pelanggan pertamanya.
Hanya satu 'Egg McMufin' bagi setiap pelanggan yang datang sendiri ke cawangan, bawa pulang mahupun pembelian secara penghantaran ke rumah. mstar

#Selain berdoa boikotlah barangan yg membantu Israel secara jelas. Tumpukan pada 4 produk utama. McD, Nestle, Loreal & Coca-cola!

Sebarkanlah,sama-sama kita boikot barangan Israel.Kita mungkin tidak mampu mengangkat senjata untuk mereka.Tetapi, sekurang-kurangnya kita dapat membantu dari segi memboikot barangan mereka.

Ya Allah, lindungi kami dan saudara-saudara kami di seberang sana
Sungguh kami dekat, 
tapi hanya Kau Yang Maha Berkuasa lagi Maha Mengasihani
Allahuakbar.



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


6 comments

17 November 2012 7:59 PTG

as salam

mcd pun mmg jauh dari sini..moga sasaran mereka gagal.selamatkanlah rakyat Palestina..Allahuakbar!

17 November 2012 8:27 PTG

betul..doa adalah senjata orang mukmin. sekurang-kurangnya dengan memboikot barang mereka walaupun kecil tetapi secara tak langsung beri impak kepada mereka. Kita buat kita dapat. Semoga saudara kita di Gaza di lindungi oleh Allah. Allahu Akbar.

17 November 2012 8:53 PTG

Marilah kita sama2 merealisasikan kempen boikot barangan ISrael!

18 November 2012 12:05 PG

jangan dilupa..TESCO juga ye...

18 November 2012 1:06 PG

Burger bakar kaw2 ngan abg burn lg sedap..

19 November 2012 3:02 PTG

Betul jugak kate akak tapi kak tadi saye terlalu kejap dpan Mcd tadi nak tau kak saye rase panjang orang beratur kat mcd lagi panjang dripada beratur kat baskin robin,mak saye pun kate orang malaysia ni macam tak makan setahun pulak yelah asal ade mkanan free je pjang je beratur,tapi mane yang tk gie beratur tadi tak termasuk la dalam kumpulan orang tak makan setahun

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.