VIDEO: Zulfahmi lari dari kena sembur arak.[MOTOGP Malaysian GP Sepang 2012]



TAHNIAH!

Tahniah Zulfahmi.. Berjaya dapat naib juara dan naik podium.
Memang respek lu bro. kerana membawa imej sebagai racer muslim sejati.
Semoga Allah memberkati kerjaya yang di pilih.
Cuma di harap musim-musim akan datang apa kata SIC membatalkan acara sembur-sembur arak ni tak kiralah samada F1, Motogp atau mana-mana perlumbaan sekalipun.
InsyaAllah, orang luar akan menghormati pendirian Malaysia sebagai negara Islam.

sekian.



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


5 comments

22 Oktober 2012 12:01 PTG

dh lama perati perkara ni, diorg ikut sgt telunjuk penaja.. ntah apa yg penting sgt acara sembur arak cmtu...

22 Oktober 2012 12:16 PTG

betul...mmg bangga la smlm!

22 Oktober 2012 12:37 PTG

sepatutnya kat malaysia haram kan aje... so org lain perlu hormat

22 Oktober 2012 1:50 PTG

yes.. i watched it last night.. sepatutnya zulfahmi menang... kena potopng kat selekoh je.. kalau menang, confirm2 xde sembur2 arak ni :)

22 Oktober 2012 3:15 PTG

tabiklahh dengan dia. hehe. selalu nampak dia kat kampung sebab kampung dia dekat dengan kampung kita :)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.