kaler of mai lief..


 

Aku dan Warna... eh aku? saya? sekejap ana..? pape jelah.. :P by the way.. warna kehidupan aku.. ada temanya tersendiri. Friends and family almost knew what my choice of colours, generally.

Putih – Aku suka putih, suci dan bersih. Tetapi bab pakaian putih sangat tidak gemar walaupun aku mempunyai satu tudung putih yang jarang dipakai. Walaubagaimanapun tahun lepas tema raya adalah baju kurung bertanah putih.

Hitam – Sangat mengemari jubah and dress berwarna hitam. Most of them. Tudung dan baju juga. Warna hitam kena dengan semua pakaian untuk dimatchkan. Hitam juga menampakkan pemakainya lebih anggun dan berani bagai... Lebih gothic dan lebih gelap. Hew..

Biru – Biru lambang korporat. Biru untuk lebih kasual dan simple. Jeans biru lebih menjadi pilihan. Warna biru untuk peralatan tulis dan aksesori contohnya fail, jam meja, bekas cd, pen biru dan sebagainya. Oh aku pernah have almost everthing in blue. Whoa!

Hijau – Most of my baju kurung is green. Green untuk pilihan perfume, detergen and perhiasan dalam bilik untuk lebih nampak fresh...dan warna tulisan aku di blog...

Merah - Jarang aku pilih merah. But I have a few red t-shirt, one red baju kurung and on red file. What else? Takde dah kot....

Pink – Huhu... One of my roommate pernah cabar pakai baju pink. Walaupun aku tiada t-shirt warna pink tapi aku ada baju kurung warna pink. Eh pink-purple consider pink juga kan? But I wear on official occasions only contohnya kenduri kawin. Why my blog ade kale warna pink? Siapa nak jawab tu?

Purple – I love purple but I almost had nothing in purple. Purple is weird to wear. Hanya ada baju kurung yang hampir purple, pink-purple and maroon-purple. Maybe I just love digital purple.

Oren – Oren is fresh and yummy. My Nemo is orange and I have orange bed sheet. Orange t-shirt? Oh no. tak sesuai untuk dipakai.

Kelabu – Silver I prefer for gadget. Nampak ada class dan mewah walaupun murah.

Coklat - Bukan my favourite colour tapi aku ada baju kaler coklat. Warna default pada aku. Warna yang tidak menarik perhatian yet simple and nice.

Turquoise – Oh I love this colour.My Buraq specially..limited edition lg.. Combination of green and blue. Dan hanya ada satu baju kurung yang berwarna itu. Most of them I love it digitally.

Kuning – Erk. Only a few baju kurung kuning. ..




that all....




okebai...


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.