GrRr....speechless....








1 perkara yang masih berbekas dalam hidup ana sewaktu balik ke
Langkawi minggu lepas ialah TUALA...






Pagi sebelum nak balik tu baru abi bagitau:


"Laa duk pakai tuala ni buat apa,
ni tuala buat KAIN BURUK LAPIK LANTAI!"





buwok..buwok... asal ana ta bley peghasan pun
kfain *buat lap rambut je..
















"............................................................."










*pemsannnnn










Abi............










Kenapa tak bagitau awal-awal?
















Ok fain...








Dah balik rumah, masih ragu-ragu nak pakai tuala untuk lap badan.
Ini ke yang orang kata, penyakit fobia?

kbai
*Grrr Demmm.....


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


2 comments

26 Mac 2012 10:25 PG

hihihihihi.. mesti lepas tue basuh rambut tue dgn syampu yg banyak kan... hihihihihi

26 Mac 2012 6:48 PTG

sadis gilerrr...waktu tu.. :P..

kiera mcmna??? paranoid kan. :)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.