dapat call dari Alexandria...


hari ini adalah hari selasa..
satu mejik telah berlaku kepada diri ana..
kerana tidak perlu menampar diri sendiri..

alhamdulillah.. sbb arini ada orang ajak menjoin makan mekdi berjemaah..
berbuka puasa bersama akhwat-akhwat tersinta..
mekdi mana? mana-mana jek la..

tiba-tiba berlaku lagi mejik...

dpt call dari alexandria.. ..

[okey dah tak bape mejik....]

setiap kali dia telefon tanya soalan sama:

apa 'kabar' ?
ok je..

apa perkembangan terbaru?
biase je..

ada apa-apa berita?
kat tv banyak berita

thesis dah siap?
on the way..

tengah buat ape..?
tengah cakap dgn awak ..

kuliah mcmna? rajin2lah g kuliah..
kena tanya lecturerla.. maira student je.. *malaise ke ana..??

hari ni puasa.?
urmm...

kirim salam kat semua  ae...?
insya allah...saya sampaikan...

jangan lupa study...jgn ponteng kuliah.. bla.bla...bla...
urmm,...baiklah...

kat sana dah azan ?
baru habis....

(senyum)

(angguk)

ok..
ye ke?..
ooo..
ermm...
(senyum lagi)
(diam mendengar)
biaserlah tu..

tuning into mode: diam adelah lebih baik daripada berkata-kata (ikut keadaan)
 
assalammualaikum.... jaga diri (bla..bla..bla...)
waalaikumussalam...awak juga...

 
************************

Lepas mendapat lesen "call jer la kalo nak call" dari ummi, terus dia call .. ... Pantas je... 

 mungkin dia lupa or tak tahu ana tgh exam.. *P A T H E T I C Kbai*


nota mimpi-Jarak itu memperbaiki apa yang disebut rindu, pertemuan itu memperbaiki apa yang dinamai ragu. 




Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


2 comments

28 Februari 2012 10:59 PTG

seronoknya dia dapat call. ehehe. :D

29 Februari 2012 3:37 PTG

rindu bila kejauhan dan rindu dalam diam itu walau menyakitkan tapi tersangat indah kan... :)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.