Ana ke dia yang doktor?




same issue..mudah sangat dapat sore throat nie (kafarah)... 


Doktor: Sakit apa? (sambil memandang ana dengan kosong)
Ana: Sakit tekak (kata ana sambil menunjukkan tekak)
Doktor: Sejak bila?
Ana: Sejak semalam . Saya bangun tidur je rasa macam ada benda kat tekak

(Dia pun mengeluarkan lampu suluh dah sebatang kayu aiskrim. Ana pun nganga tekak)

Doktor: Tekak ada sedikit merah.
Ana: Saya tengok cermin tadi ada nampak putih-putih kat belah kanan
(Dia pun mengeluarkan satu lagi batang aiskrim dan ana nganga lagi)

Doktor: Oh saya tidak perasan ada putih-putih kat situ
Ana: Itu infection
Doktor: Saya bagi you antibiotik yang sangat kuat lah.

(Ana pun keluar)

terfikir2... mungkin doktot tu pun turut tolong pikir sama..

Ana ke dia yang doktor?

O_O


:P


ana mohon..
kesihatan fizikal yang baik.. emosinya juga baik..
ana mohon.. semuanya baik-baik belaka..

okebai-

[Microbiology 12.30pm]

Bittaufeek wannajah!

amin ya rabbal alamin....


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


2 comments

29 Februari 2012 3:28 PTG

semoga awak cepat sembuh...

*saya teringin nk blaja arab.. insyaAllah satu hari nanti ;)

29 Februari 2012 10:22 PTG

assalammualaikum kiera...

ma ceh na.. sakit selalu dtg..malaih nak makan ubat..pdn muke.. :P

nak belajar bahasa arab .. :) suweet tuu...

nanti ley sembang arab dgn kiera..

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.