TERKINI! Lepas website JAWI .website gomen pulak kena Hack!


sumber gugel.


Jika sebelum ini Noob Bloggers ohsem dari blog ohsem buasirotak  melaporkan dalam blognya bahawa laman WEB JAWI  kena hack , kali ini laman Web Gomen pula kena hack.

Laman  ini  boleh diakses melalui http://bpap.mpc.gov.my/

Dideface (merubah halaman muka web) pada laman utama , Antara nota yang ditinggalkan ialah :



hackers baik ni. siap tinggal nota luahan hati sebagai rakyat malaysia.

ok gud nite ppl.


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


8 comments

5 Februari 2013 7:36 PG

Owh... Ni hack sbb x puas hati la ni..

5 Februari 2013 8:28 PG

sis..hack tu tak bagus,tapi rakyat marhaen terpaksa buat macam ni baru la kerajaan nampak & impaknya memang barkesan..kot,hehe..

5 Februari 2013 10:04 PG

ape sbb die hack ?

5 Februari 2013 11:30 PG

kekadang mmg terpaksa guna cara ni utk dapat perhatian (yg positive) apabila kaedah lain dah tak makan...

5 Februari 2013 12:23 PTG

hahaha memg terbaik.. betul cakap hacker tu sgt membazir.. demi meraih undi org cine.. itu rahsia terang-terangan

5 Februari 2013 12:43 PTG

Suka sangat dengan nota hacker tu.....
Betul tak guna pun jemput PSY...

5 Februari 2013 9:50 PTG

oh blog saya je ohsem... saya tak ohsem T_T huhuhuhuhuhu....

ini website MPC nih, perbadanan produktiviti malaysia, yg keluarkan sijil 5s. dahsyaat dahsyaat hehee

6 Februari 2013 11:09 PTG

Ramai lagi orang hidup susah, kalau distribute 2 juta tu untuk banyak mana mulut dapat makan. Kalau buat rumah banyak mana dapat buat untuk mereka yang homeless. Inilah dunia pemimpin "rakyat didahulukan".

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.