Tajuk Utama (the news headlines) yang memang Kelakar!



Indah khabar daripada rupa...pok jib pandai promo,tapi ana tak tekesan pun,mungkin ana yang 'buta hati'...baru terhibur dengan iklan 'sayangi selangor,yakini BN'

notasiku- Jarang orang kurang siuman akan mengaku: "Hai, saya orang gila"


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


4 comments

6 Februari 2013 8:55 PG

hahaha..biarkanlah dia nak meroyan sebelum tersungkur...

6 Februari 2013 9:08 PG

Lama kakak tak mengikuti akhbar "tersohor" Lin. Takut baik-baik sihat jadi demam.

6 Februari 2013 3:56 PTG

kan dah ckp BN xtipu rakyat......kah kah kah....

p/s: najib brmimpi disiang hari...

7 Februari 2013 11:13 PTG

KERAjaan betol2 tak tipu tu tak tipu laaaa!
ye laaa tak ripu cuma menipu je cikit2!
korang pecaya la KERAjaan cuma menipu cikit2 je!

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.