RAKAMAN GAMBAR YANG BUAT NAJIB DAN UMNO MENJADI PUCAT LESI!!!!



copy sepenuhnya dari blog ini


Pasti Najib Razak dan UMNO dan rakan karibnya semenjak Merdeka, MIC pucat lesi muka dan gelabah gundah gelana apabila melihat rakaman gambar ini.

Mau kan tidak.. masyarakat India terutamanya dari kaum wanita sudah mendakap perjuangan yang dibawa PAS walaupun difitnah dan ditohmah dengan cerita-cerita karut yang menakutkan.
Kalau rakaman gambar ini mau dijadikan kayu ukur sokongan masyarakat India kepada PAS, maka harapan PR mau merampas Putrajaya dari UMNO/BN pada PRU 13 nanti demi membela nasib rakyat dan masa depan anak cucu cicit kita, AMATLAH CERAH SEKALI...INS'YALLAH.
TSUNAMI PERUBAHAN SUDAH TIDAK MAMPU DIPERTAHANKAN LAGI OLEH UMNO...RATA-RATA RAKYAT MAU MEMBERIKAN PR PELUANG MEMERINTAH NEGARA UNTUK 5 TAHUN AKAN DATANG.

KALAU PEMERINTAHANYA BAIK MAKA DISAMBUNG KONTRAKNYA UNTUK LIMA TAHUN AKAN DATANG PADA PRU 14.

RAKYAT ADALAH TUAN DAN PARA PEMIMPIN POLITIK ADALAH KULI RAKYAT...MENGIKUT ISTILAH PRINSIP PERJUANGAN YANG DIBAWA OLEH PAKATAN RAKYAT...

BERLAINAN DENGAN UMNO/BN....DIA ADALAH TUAN BESAR SEDANGKAN RAKYAT ADALAH HAMBA ABDINYA.

notasiku- Tidak salah menukar kerajaan, yang salah ialah mengugut bahawa negara huru-hara dan berlaku Arab Spring apabila menukar kerajaan. Budak-budak pun faham.


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


4 comments

7 Februari 2013 1:33 PTG

berpolitik pulak ??

7 Februari 2013 1:43 PTG

Wahhhh... apa nak dikata lagi. Jelas depan mata tak ada tipu-tipu nie:)

7 Februari 2013 1:47 PTG

Dan tak salah juga untuk kekalkan kerajaan sedia ada..=D
Perubahan itu perlu, tapi bukan perubahan keseluruhan yang secara teori sahaja menjanjikan itu ini tapi praktikalnya tidak. Kenapa nak rebut putrajaya? Apa yang menguntungkan rakyat? Lebih baik fokus kepada pembangunan yang lebih terbangun lebih dari apa yang kerajaan sedia ada dah buat. Kalau sekadar nak rebut putrajaya, sama macam berebut permainan kanak-kanak.

Peace yo! Saya masih mencari alasan kukuh untuk menyokong perjuangan PR.. (^___^) Dan tak bermakna saya menyokong kerajaan. Dan bukan bererti saya pengundi atas pagar. peace.

jamal
8 April 2013 1:06 PTG

@Cik Sarasalah tu tk salah kak tapi kerajaan yg ada ni dah tue sgt kak dah tk lalu brjln dah dok trhegeh hegeh d tmbah pule dgn mcm2 masaalah penyakit ngn batok kereng nye lah darah tinggi lah kncing manis lah gaut lagi wajar lah d beri rehat..supaya die boleh brubat ngn doktor ke dukun ke syifa ke supaya sehat..putrajaya tu hanya simbol jee sbb disitu juga lah bermula segala pengurusan dan pentadbiran negara..untuk kesana kena lah menang dahulu pilihanraya bkn boleh gi gitu jee lenggang kangkong..tu yg dok sebut putlajaya putlajaya tuuu...adaa faham..tntang pembangunan kite tk brp kepo hang buat lah bnyk mane pun tk kesah yg kesah nye adakah semua pmbangunan itu smpai ke akar umbi maana nye seluruh raayat hingga kpd yg daif2 tuu..yg paling kesal lagi pembangunan 3 masok poket 5..pilih pule kroni2 sanak saudare untuk pojek2 itu..kontrakter lain main tengok je ke..tiada ketelusan..pmbangunan ni kadang indah kabar dari cerita kalau dlm tv tu bagai nk roboh brkempen tapi abok pun tarak..media tu die takluk sesuka hati lah die..tk siar haa nnti tk mkn lah k/tangan tv tu..jahat..tmbah nk pru ni hari2 mcm2 depa brkempen..knapa dia je napa tk beri peluang pd PKR..kite dok pakat dengar sblah pehak je lah..yg die dok menutuh PKR je..PKR tk brpeluang nk mnjwb..hanye pd ceramah2 je lah..ceramah faham jelah bkn seluruh raayat boleh mndengar..adiilll kah begini..tarif penghidupan kite tinggi skrg 50 tahun merentah mane prnah dngar harga2 brg turun..yg turun kelapa jee dari atas pokok ke bawah..aym daging sayoran dan sebagi nye keperluan harian kite melambong..1 umah trpakse brkeje 2 org skrg untuk nmpong keluarga..yg brkeje sorg trpakse buat part time..bkn nk kaya dpt sng memelihara kluarga pun cukup lah..itu brg2 kprluan blum lagi cukai2 mcm2 cukai smpai nk mkn kfc pun kna cukai..ai tk perasan ke..amboih jumpe ayam lupe...bgitulah negara ku malaisia..maka itu kite kna beri peluang pd PKR kerana mereka ada webiwa karisma ada iktizam dan smgt nk bela raayat..tk susah jika 2x5 ngn yg skrg ni kita ubah lagi esok..kuase undi d tgn kite bkn depa..tu yg dok merayu tu sokong lah aku sokong lah aku tk sokong mati lah aku..jgn takut jika nk buat prubahan takut hanye pd tuhan..apa aku tengok kerajaan skrg ni dah terok sgt..kna ubah

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.