USTAZ AZHAR IDRUS: HUKUM MENARI GANGNAM STYLE.



Ustaz Azhar Idrus 

wahai manusia,
sesungguhnya sesama manusia kamu mampu berhelah
dalam melakukan kemaksiatan.

namun,
janganlah sesekali kamu lupa,
maksiatmu itu ada yang Maha Memerhati.

salam hebahan kasih sayang versi saya.

p/s: umat zaman nabi dulu kala,main helah dan bagi alasan dengan Allah taala untuk kaburi maksiatnya.Lalu nabi bagi nasihat dan peringatan, tak dengar juga,Allah bg 'cash' kat dunia.

kita,umat nabi ada peluang banyak.pandai-pandai lah.

haih.
mengeluh lagi

lama-lama cepat jadi tua dengan mengeluh je.

jazakumullahi khairan kathera.



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


6 comments

12 Februari 2013 11:24 PTG

say NO to gangnam style...

12 Februari 2013 11:55 PTG

kekadang excited gak tengok gangnam style.. tapi tengah cuba untuk ignore...
dalam hati, tahu jer dia takde pekdah...

12 Februari 2013 11:57 PTG

@plain83 UAI kata jahanam style :)

13 Februari 2013 12:10 PG

@Razil Tahir tahu takpe :)

13 Februari 2013 10:18 PG

hiburan semata-mata..tau tau sape itu Psy pun tak kurang juga duit gaji saya bulan-bulan :)

13 Februari 2013 11:08 PG

kadang2 layan jugak wakaka

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.