BN DAN NAJIB - VIDEO Berita Jujur Dari Singapura Mengenai Konsert Psy.


History of Malaysia.

Nak pilih pemimpin berwibawa ke, nak pilih parti?



Renung-renungkan.

notakaki- Setiap orang yang menjadi seseorang, punya support system mereka tersendiri. Ia boleh jadi siapa sahaja. Keluarga, ibu bapa, guru, rakan rakan.
Walaupun saya masih jauh dari perkataan berjaya itu, tapi saya mahu sebutkan di sini, antara support system terbaik saya adalah keluarga dan pimpinan.

Ada masanya, cadangan saya tak masuk akal, bodoh dan seumpamanya. Tapi saya tidak pernah mendapat kritikan seperti

"apa punya idea la macam ni"
"akhawat memang macam ni ek?"
"bajet bagus ke?"
"baik tak payah bercakap"

Terima kasih kepada pimpinan kerana menjadi antara yang membentuk saya menjadi saya yang sekarang. selain dari didikan keluarga yang utama.Terima kasih kerana medan positif yang membantu saya lebih percaya diri. Moga Allah membalasnya dengan sebaik baik balasan!

salah saya, saya tanggung. jadi jiwa besar sikit ok?

untuk rakan-rakan blog yang menyokong saya ,jazakumullahu khairan jaza'!

(moga Allah membalasnya dengan sebaik baik balasan)


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


1 comment

13 Februari 2013 pada 1:02 PTG

allah lebih mengetahuinya..

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.