私たちは同じ空を見て




Orang kata kalau kita rindu, tengok langit.

Sebab langit kita sama jadi kita tak pernah jauh. 

Tapi…

Macam mana kalau langit panas terik tapi tempat awak hujan?
Macam mana kalau langit hujan lebat tapi tempat awak panas terik?

Langit kita tak sama kan? 

Jadi…

Kalau rindu, saya sebut nama awak dalam doa. Sebab Tuhan Maha Mendengar. Dan mudah-mudahan DIA pantulkan doa itu ke dalam hati awak :)

..."kerana kata-kata dan janji akan lenyap bersama angin, tapi perasaan yang kita simpan dalam hati dan dalam doa akan kekal selamanya..."

*hati tak akan berjarak jika doa dijadikan jambatan


notacinta- Sahabat yang baik, yang sentiasa mengingatkan sahabat-sahabatnya.

Maka jadilah kalian sahabat-sahabat saya yang baik
dan saya juga begitu

:)
tetibe rindu kat sahabat-sahabat.

ok dah-dah, nak sambung study
ingat saya dalam doa, bukan dalam umpatan.hik3

-iskandariah-

Photo: Did you know all the Sahabah who had been promised to enter Jannah? :)


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


13 comments

4 Oktober 2012 10:59 PTG

Bestnya kata-kata tu Cik Si Pipi Merah...terus rasa hangatnya cinta...he...he...
Cinta kat suami le...

4 Oktober 2012 11:03 PTG

Watashi wa setuju desu ^^
Lihat langit utk lihat kebesaran Allah, kalau rindu kita sama2 doakan :D

Selamat berstudy! xD

5 Oktober 2012 12:35 PG

u study egypt erk??

5 Oktober 2012 5:06 PG

saya ni termasuk sekali tak dalam kategori sahabat awak??

5 Oktober 2012 1:29 PTG

bestt nye ayat2 dye.. ;)

5 Oktober 2012 6:27 PTG

@Everything's Everythings insya allah. :)

5 Oktober 2012 8:19 PTG

so sweet... cci rindu pd suami cci tiap2 hari.. ^_^

cci pon rindu sahabat cci.. nak tau sape.. awak le.. ehehe

5 Oktober 2012 8:52 PTG

@cci
sayang CCI kerana ALLAH..:)

6 Oktober 2012 2:04 PG

@the fikirman ye saye.. kenapa ye :)

6 Oktober 2012 2:05 PG

@boni kacak insya allah selagi ukhwah kerana ALLAH.:)

6 Oktober 2012 2:06 PG

@hainom OKje insya allah ..mudah-mudahan.. ALLAH redha.

6 Oktober 2012 1:54 PTG

niceeee

7 Oktober 2012 1:43 PTG

sy dapat satu jawapan kt sini ^^

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.