biawak kering ni..berani?




dhab kering,,sedap di buat mcm ikan kering dan keropok.. terbaik dari mesir..::)

Harga : RM200 - RM500 di mesir

ikut saiz..RM200 - RM500

kalau kecik RM200, sedang dalam RM300, besar RM400 - 500. 
Mengikut saiz biawak kering ini..berani? ^^

Khasiat: 
Boleh mengubati penyakit lelah (asma)


Memperbaiki sistem badan...

cara hidangan - kisar/makan mcm keropok/goreng mcm ikan kering.asalkan makan.
:)

* ana tak makan..tgk pun dah pemsan k sekian


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


5 comments

15 Jun 2012 4:32 PTG

macam ikan kering dibuatnya.. hehe

15 Jun 2012 4:56 PTG

kata pak arab lagi sedap dari ikan kering.. aduhaii.. hewhew...

15 Jun 2012 5:05 PTG

mahalnyaaaa. hee :)

16 Jun 2012 10:00 PG

agak ade kemusykilan di situ .
biawak dua alam .
boleh makan kan ? hehe

16 Jun 2012 10:45 PG

Kakak rasa kalau terpaksa makan demi utk ubat atau penawar mesti berani makan asal jgn tunjuk bentuk asal. Tengok memang geli kan hehe...

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.