~~peliharalah Rindu ku ini~~


Tatahu kenapa teringat kat awak. Rindu sangat ;; Setiap hari ! saya ingat awak,apa khabar awak..?? saya harap awak Bahagia ye awak,  Jangan marah, jangan risau saya tak usik awak . saya ta kacau awak pun. Saya cuba melupakan awak. Sedikit demi sedikit. Semoga saya dapat melupakan awak. Maaf, kalau selama ni saya tak cukup sempurna untuk awak. Saya dah cuba yang terbaik, perpisahan, langsung tak terlintas di fikiran saya. Langsung TAK. saya sayang awak, sejujurnya. Malam ini, mungkin malam saya menangis untuk awak lagi, awak tahu kan saya kuat menangis? dari kecik saya memang macamtu. Awak, diam tak bermakna apa-apa. Saya doakan kebahagiaan awak. Saya rindu awak. MAAF. 


saya cuma rindu awak ;(
Sorry for missing you.


i wont disturb but let this diary shows my feelings right now.
i missed you. So much . Take care


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.